folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araç Satışı İle İlgili Bilgisi Olan...



Araç Satışı İle İlgili Bilgisi Olan...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Diğer arabama HDİ'den yaptırmıştım 3 ay önce en ucuzu HDİ'di.Bu arabamada HDİ'den yaptırmayı düşünüyorum.Zaten sigorta teminatları aynı dediğin gibi bi tek Axa Sigorta'da idi galiba yılda iki sefer cam değiştirme vardı ücretsiz.


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    espir
    espir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    normalde trafik sigortalarında cam degistirme teminatı yok. ama yeni paketler diyeyim biraz farklı bir bedel ödeyerek asistans teminatlı trafik sigortaları var. hukuksal koruma cam teminatı cekme ve cekile teminatları veriyor. dedigim gibi sorusturmak lazım.


    BİZ DOĞARKEN YETİM DOĞMUŞUZ,, BABAMIZ OLSA NE YAZAR..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    2 gün sonra cıkıyor yada ertesi gün git iste hemen hazırlıyorlar


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Tekrar Teşekkür Ederim espir.Verdiğin bilgiler'in bayağı bir yararı oldu.


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    espir
    espir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    YİNE BİRSEY DAHA KALDI. ARACININ SUAN MEVCUT BİR MUAYENESİ VARMI. EĞER MUAYENESİ YOKSA EMNİYET ARACINA MUAYENE YAPTIRMADAN SANA RUHSAT VERMEYECEKTİR.


    BİZ DOĞARKEN YETİM DOĞMUŞUZ,, BABAMIZ OLSA NE YAZAR..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Aracın Muaynesi 08.10.2011'e kadar TUV'dan onaylanmış görünüyor, eski sahibi muayenesini yeni yaptırmış...Tekrar muaynesine gerek yok sanırım.


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    espir
    espir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    MUAYENESİ VARMIŞ. TAMAM SORUN KALMADI. HAYIRLI OLSUN. ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN.


    BİZ DOĞARKEN YETİM DOĞMUŞUZ,, BABAMIZ OLSA NE YAZAR..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Teşekkürler ama aracı aldığım gün bir öküz sağ çamurluğuna çarptı hemde 1 saat geçtikten sonra ne diyelim olacağı varmış olmuş =)


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
Toplam Hit: 2093 Toplam Mesaj: 19