Araçtan Beyaz Duman Gelmesi
-
Beyler aracın egzozundan beyaz duman gelıyor ışıklarda durdugumda fark ettım araç 2012 tsi 160 beygir bir araç. Araç rolantide calısırken devri 4 bine getirdigim zaman gene duman cıkıyor herhangı bır sorun varmıdır yoksa kış ayından dolayımı boyle bırsey oluyor ?
-
Bence yağ yakıyordur
-
Ben bilmediğime mudavin olmamayım ama, Geçenlerde y.bosnadayken aynı durum bir kango arabada oldu o egzostan öyle bir duman çıkıyordukı dersiniz tazzikli su, Sonra babama sordugumda pistonmu erimiş, Piston falan demişti ya yanlışta olmasın ben genel tabır motor gitmiş falan diye duşunmuştum ama dogrusu nedir bende bilmıyorum ve çokta merak etmiştim
evet hocamın dediği olması gerek
EricNorthman tarafından 14/Ara/14 03:58 tarihinde düzenlenmiştir -
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
-
Prometheus bunu yazdı
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
neresını koklucaz hocam
-
h2run bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
neresını koklucaz hocam
Arabanın kıçını kokla hocam :))) egzosu tabi nereyi olucak
-
ArduouS bunu yazdıh2run bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
neresını koklucaz hocam
Arabanın kıçını kokla hocam :))) egzosu tabi nereyi olucak
yarın bakayım ona artık kardeş duman sureklı cıkmıyor gaza bastıgım zaman cıkıyor en guvenlısı servıse goturup gostermek olacak
-
h2run bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
neresını koklucaz hocam
koklama işini tecrübemden değil mantıken söyledim onu belirteyim
evet kıçını koklamak lazım :/
kağıt da tutabilirsin belki kağıt üstünde belli eder
güneşli havada da oluyor mu?
Prometheus tarafından 14/Ara/14 04:19 tarihinde düzenlenmiştir -
Prometheus bunu yazdıh2run bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
kış olduğundandır. havasına göre beyazın farklı tonları çıkabiliyor. yağ yakma ihtimaline karşı bi kokla istersen.
neresını koklucaz hocam
koklama işini tecrübemden değil mantıken söyledim onu belirteyim
evet kıçını koklamak lazım :/
kağıt da tutabilirsin belki kağıt üstünde belli eder
güneşli havada da oluyor mu?
yazın boyle bırsey yoktu hocam veya ben dıkkat etmedım bılmıyorum havaların guzel oldugunda dıkkat etmedıgıme göre yoktu sanırım
-
Yag yaksa mavi duman atmasi gerekmezmi,baska bi sikinti olabilir bence servise gotur
-
havadan
