folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aralık 12 - Celbinde Askere Gidecek Arkdslar



Aralık 12 - Celbinde Askere Gidecek Arkdslar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler benden tavsiye son gün son saat gidin sınava. ne sıra ne bişey anında işiniz bitecek ve evinize gideceksiniz.

    korkmayın siz onların belirlediği zaman sınırı içinde sınav yerinde oldunuz sizi sınava almak zorundalar.

    Allah kurtarsın diyorum gidecek kısa dönem arkadaşlara. hayatınızın en kötü aylarını geçireceksiniz hazırlıklı olun.

    bakalım daha ne kadar profesyonel orduya geçmeyip koskoca türkiyeyi amatör bir orduya emanet edecekler.


    -----------------------------

    son gün son saatte gidelim iyi de işlerin yetişmeyip ankara  ya sınava gitmek te var bunun ucunda hocam.1,2,3 Aralıkta sınava girmezsen 25 Aralıka kadar ankaraya sınava gidiyon bi de


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    kabadayi09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler benden tavsiye son gün son saat gidin sınava. ne sıra ne bişey anında işiniz bitecek ve evinize gideceksiniz.

    korkmayın siz onların belirlediği zaman sınırı içinde sınav yerinde oldunuz sizi sınava almak zorundalar.

    Allah kurtarsın diyorum gidecek kısa dönem arkadaşlara. hayatınızın en kötü aylarını geçireceksiniz hazırlıklı olun.

    bakalım daha ne kadar profesyonel orduya geçmeyip koskoca türkiyeyi amatör bir orduya emanet edecekler.


    -----------------------------

    son gün son saatte gidelim iyi de işlerin yetişmeyip ankara  ya sınava gitmek te var bunun ucunda hocam.1,2,3 Aralıkta sınava girmezsen 25 Aralıka kadar ankaraya sınava gidiyon bi de


    -----------------------------

     

    işlerin yetişmemesi diye birşey yok kpss sınavı değil 3 gün içinde de aynı soruları soruyorlar. işler uzarsa akşama bırakırlar sizi. ama dediğim gibi herkes göt korkusundan ilk 2 gün ızdırap çektiği için sizin girdiğiniz saatte kimse olmayacak. ben öyle yaptım 3. gün son saatte gittim konforu yaşadım :) boşuna ızdırap çekmeyin sabahtan akşama kadar çok gereksiz dediğimi yapın asker çilesini 1 gün fazladan yaşamayın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    arkadaşlar www.safakmatik.com :)) hala kodluyorum yakında tbt de duyurusunuda yaparım:))

    Bekleriz bu arada ben de o tarihte askerim :)) Ama istanbulda girecem sınava


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByLoading
    ByLoading's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2006
    Erkek

    Arkdslar nihayet girdik sinava aynen dedikleri gibi oldu ilk 50.grupta ve en öndeydim arkdslarimla ona ragmen tam 5saat iceride islermler ordan oraya sürdü sihay tükenmez veya pilot kalem 50 soruluk test.. 25i türkce anlam bilgisi 25i matematik felan.. ben hepsini yaptim bakalim sonuc nasil olacak diye bizden sonrakiler icin burdan yazarim askerlik yapacagim yeri kısa mi uzun mu neresi oldugunu.. ins burdanda bikac arkds vardi ayni yere düseriz :)

    Bizden sonraki bu sinava girecek arkdaslara birde emegi ufak ama yarari büyük bi tiyo vermek istiyorum.. 50 şer kisilik gruplar halinde giriliyor sinava İzmir/Narlıdere diger yerleri bilmiyorum ama aynisidir.. biz ilk gün sonunda aksam 18:00 da gittik dedik liste varmis askerler siz yapiosunuz bizde liste olmuyor 50kislik listenizi yapin sabah o listerler toplaniyor dediler biz hemen yarinin listesi diye bir a4 Kagidi istedik tarih attik kisi isimlerini imzamizi karsisina attik orda gece kalacak biri aradik yoktu sonra bizde nobetci kulubesinin ordaki duvara ustune bi tas koyup kagidi biraktik sonra gelen giden ismini yazmis .. :) sabah 6:30 geldigimizde 7de direk ilk grup ve ilk kisiler bizdik alinan 11:30 gibi cıktık isimiz bitti izin kagitlarimizi imzalattilar yolladilar..

    persembe gecesi belli olacakmis sanirim burdan artik haberleşiriz hayırlısı olsun ..


    Bilişim Uzmanı Programmer & WebDesigner
Toplam Hit: 2253 Toplam Mesaj: 15