Aramizda Cerkez Olan Var Mi?
-
bir kac önemli sey danisacagimda...
-
dkn_jan vardı çerkez galiba.gelince bakar.
-
anne tarafım çerkez danışabilirsin bizimkilere sorarım :D
-
cerkez dedinizde aklima geldi. benim hatun arnavut kökenli gibi bisiy? cerkez olmuyo demi?
-
hayır alakası yok benimde dedemler arnavut ordan biliyorum
-
tamam hocam merakimi giderdim simdi saolasin.
-
ben çerkezim
-
dkn_jan çerkez evet :)
-
selam arkadaşlarsitenize yeni oldum üye gezinirken gördüm güzel bi site herkeze hayırlı olure işallah bende çerkezim sormak istediğin bişey varsa bildiğim kadarını söliyebilirm
-
tarsuslular cerkez mi dostum? mersin civari yani.. 4 sene önce belcikadan bi kizla beraber takildiydim. tarsuslu idi.. anasi teyzesi bide kendisi bulusmalarda veya ayrilislarda yanaklarimdan 3 defa öpüyorlardi. soruyodum siz arapmisiniz diye hayir diyordu.. alla alla neydi bunlar o zaman.
-
cagatay09 bunu yazdı:
----------------------------- tarsuslular cerkez mi dostum? mersin civari yani.. 4 sene önce belcikadan bi kizla beraber takildiydim. tarsuslu idi.. anasi teyzesi bide kendisi bulusmalarda veya ayrilislarda yanaklarimdan 3 defa öpüyorlardi. soruyodum siz arapmisiniz diye hayir diyordu.. alla alla neydi bunlar o zaman. -----------------------------cerkezlerin 2 sefer opmek gibi bi adetleri yoktur
hollandalılar 3 kere öper
Toplam Hit: 2600 Toplam Mesaj: 19
