folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aramızda Cnc‘Ci Var Mı?



Aramızda Cnc‘Ci Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    soru açık bir şey sorucam kendisine.

    parça imalatı kaça patlıyor sanki bir konuda kazıklanıyoruz gibime geliyorda =)

     

    hatta direk sorayım ya şöyle bir parçanın fiyatının 45 dolar olması normalmidir acaba

    boyutunu sigara kutusunda kucuk dusunun

    işçilik o kadar fazla değil neden bu kadar fiyat yuksek


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Cnc pahalı iş usta, istersen mailimi vereyim işle ilgili detayları yolla 2 farklı akrabam bu işi yapıyor ikisinden de fiyat soralım :))


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    aslında yapılan malzeme v.b. pahalı değil cns de kesim yapabilmek için bir tasarıma ihtiyac var orantılı bir tasarım elindekinin aynısı. Bu yüzden tasarım aşaması uzun sürer e bu parça seri üretim olmayacağından dolayıda tasarım ücretinide senden alırlar. Normalde bunu CNC 3-5 dk gibi bir sürede kesim çıkarabilir malzemede platin falan değilse hurda ederi 1 tl ham değeri 1,5 tl dir.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    moruk ne yazıkki bunlar dısında başka bir yere yaptırmak sağlıklı olmuyor ben sadece bu kadar tutarmı onu merak ediyorum

     

    @srcn

    7075 alu yuksek ihtimal

     

    bir örnek daha el kadar urunun fiyata bak :D

    http://www.tgmgarage.com/tr/tepe-lambalari/4-pistenking-tepe-lambasi.html#

     

    bu urunler rc model urunleri 

    bu iş hobi işi gonul işi oldugu için fiyata abanıyor gibi üreticiler. bana öyle geliyor

     

    eski model aracımı sattım yeni bir tane dusunuyorum biraz mod yapacaktım fiyatlar beni hayattan soğuttu :D

    DestinatioN tarafından 21/Eyl/13 18:47 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    bizzat yapıyoruz hocam o fiyatın çıkması 1 tane için normaldir sonuçta verdiğin tek bi tane parça için çizim ve program yapılcak üstüne üstlük seri üretimin arasına sokulcak tek bi parça o nedenle cnc maliyeti 5-10 lira olsa bile sana o kadara patlar


    Yaptık bişiler.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hayır ama adamlar bunu seri olarak uretiyorlar zaten

     

    mesela bunlar daha ucuz :/

    http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=17831&p_catid=126#.Uj3UB4a96qE

    DestinatioN tarafından 21/Eyl/13 20:15 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam ucuz dediğin 5 dolar ucuz :D


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    sımdı gordum anlatayım kanka sana   sımdı kullanılan malzeme makınanın  malıyetı calısma saat oparatörün   calısma saatı elektırık kullnadıgı sogutma sıvısı vs  onlar hesaplanır kar payı koyulur oyle ıslenır sımdı en basitinden sana soyle soyleyım normalde bır parca yaptırıyorsan aldıgın fiyatları soyleme bıde o parca  o maliyet normal cunku kodun yetmedıgı yerde cad -cam yapılacak kullanılan takım kalıtesı var ve senın ıstediğin bır kalıte var 

     

    hesaplama  kalite +adet+ mailyet : senden ıstenın mıktar  eger yaptıgın ısın adet bazı coksa  bıraz daha ınmelı fıyatı kalıte  hassasıyetı o kadar onemlı degilse ındırmelı ama tam tersı ıse kalıtelı adet mıktarı yoksa normal fıyatı bir cnc olarak soyleyım sana


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Parca hangi hassasiyetlerde calisiyor mevcut deliklerde sadece matkapmi calisiyor yoksa mikrobarmi veya rayba mi malzemenin cinsi nedir islemsi ne kadar suruyor dökümü ve islemesi ayni fabrikadami yapiliyor fiyati etkileyen daha bi cok sey yazabilirim 


    kontra bisiklet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    aslında yapılan malzeme v.b. pahalı değil cns de kesim yapabilmek için bir tasarıma ihtiyac var orantılı bir tasarım elindekinin aynısı. Bu yüzden tasarım aşaması uzun sürer e bu parça seri üretim olmayacağından dolayıda tasarım ücretinide senden alırlar. Normalde bunu CNC 3-5 dk gibi bir sürede kesim çıkarabilir malzemede platin falan değilse hurda ederi 1 tl ham değeri 1,5 tl dir.

    Hocam peki bu imalatlarda solidworksde kendi çizdiğim parçayı götürsem yine okadar tutuyormu yoksa düşüyormu fiyatı baya?


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Banada birkaç yer tavsiye edebilir misiniz istanbulda?

    Kendi çizdiğim en büyüğü 1metreye kadar 3d çizimleri yaptırmak istiyorum.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 2203 Toplam Mesaj: 16