Aramızda Cnc‘Ci Var Mı?
-
HolyOne bunu yazdı
Banada birkaç yer tavsiye edebilir misiniz istanbulda?
Kendi çizdiğim en büyüğü 1metreye kadar 3d çizimleri yaptırmak istiyorum.
Bi arkadaşım var ama Konyada
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
hocam ucuz dediğin 5 dolar ucuz :D
5 dolar ucuz olanlar hem daha buyuk hemde daha işçilikli hemde 3 adet.
uzi parçalar genel olarak aynı yerde uretiliyor sanırım bana pahalı geliyor aga nedir el kadar şey 50 dolar
parçalar şu tarz araçlarda kullanılıyor

son sorum sana uzi
turkiyenin bu rc konusunda medarı iftaharı olan mcd nin bu parçaları bu fiyata satması normalmi
gerçekten hak ettiği fiyat bumudur sence
http://www.technomodel.com/urun/040101X0/V4-Alloy-Wishbone-Set-Complette-optional-
DestinatioN tarafından 22/Eyl/13 00:38 tarihinde düzenlenmiştir -
ucuz ve normal
-
6 parça alü 1200 holy şit :D
bide normal diyosunuz ha
bu cnc teknolojisinin gelişmesi lazım acilen :F
-
Seri uretimlerde fiyat yari yariya duser yani diyecegim oki numune uretimlerde kalip ve takim secme asamasi oldugu icin kol gibi girer
Holy bana yaptirmak istedigin parcanin resmini detayli bi sekilde atarsan baktirabilirim
