Aramızdaki Fedai? :)
-
lan m.q bi arkadaş turkcellde çalışıyo verdim noyu bakmış isim tam çıkmıyo dedi
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
hoca numarası gizli :|
-----------------------------beni açıktan aradı :)
-----------------------------exca yı da mı aradı?
:D
bence 2nizi farklı birileri aramıştır..
Buldum !
rene sms şifre onaylı telefon şeysi ekle profile telini vermeyen banlansın :D
-
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------lan m.q bi arkadaş turkcellde çalışıyo verdim noyu bakmış isim tam çıkmıyo dedi
isim:YA...
soyisim:BA... diye çıkmış ha bu arada ana adı:YU...
olm şaka deil ha bölemiş
-----------------------------
yakup olabilir
yaver olabilir
yasir olabilir
yasin olabilir
yarak da olabilir soyadıda basar,bakar,bakan olabilir :) -
polise dilekçe verdim hayırlı uğurlu olsun kimse sıçtı...
-
yuh bee bu kadar tırsaklık olmaz ak :| adam korkudan tlf kapatırsa kim oldugumuzu söyleyemez tabi parlakm4 bu kadar tırsma lan.toplam 5-6 kişi aradık excayla herkezle aynısını yaptık ama parlak gibi korkup tlf kapatan olmadıgı için böyle konu açanda olmadı.
-
Nihahahahhaha harbiden kıçm4 :B dağdan mı geldin diyarbakırdanmı geldin a.k :F
sen hemen "oldu ba$ka" diip kapattın tırstın akoim :F şarj flnda hikaye madem şarja taktın nie açmadın bu dakikaya kadar :B -
rEfLeX bunu yazdı:
-----------------------------yuh bee bu kadar tırsaklık olmaz ak :| adam korkudan tlf kapatırsa kim oldugumuzu söyleyemez tabi parlakm4 bu kadar tırsma lan.toplam 5-6 kişi aradık excayla herkezle aynısını yaptık ama parlak gibi korkup tlf kapatan olmadıgı için böyle konu açanda olmadı.
-----------------------------lan sikimin başı şarjım bitti.
ayrıca tırsmış olsam buluşmalara gelicem die açık açık sölemezdim.
bu ilk olay deil, daha önce de arayan oldu bikaç kez, onlar da mı sizdiniz?
-
beni arayamaz ;) çünkü numarami bilmiyi:
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Nihahahahhaha harbiden kıçm4 :B dağdan mı geldin diyarbakırdanmı geldin a.k :F
sen hemen "oldu ba$ka" diip kapattın tırstın akoim :F şarj flnda hikaye madem şarja taktın nie açmadın bu dakikaya kadar :B
-----------------------------lan keko telefonun nesinden korkacam? telefondan çıkıp bana bişi mi yapçaktı arayan kişi :)
orda ii bi sövcektim de dua et ortam + şarj uygun deildi
tekrar açtım teli tekrar aradınız sora tekrar şarj bitti
-
exca o numara kimin la?
