folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Arcade Name Rom Hakkında



Arcade Name Rom Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

     

    http://tahribat.com/Forum-Arcade-Makinam-Geldi-Eski-Atari-Makinasi-Ss-Li-196988/

    Buradaki konudan ilham alıp birtanede ben almak istedim.

    Adamları aradım üşenmedim cihazı makinayı görmek için kağıthane ye gittim.

    Adamla konuştuk 650 TL den kargo bana ait 550 TL ye fiyat düştüler.

    Gel gelelim, test etme ve inceleme kısmına..

    Joistikler tam istediğim gibi, ne büyük nede küçük.

    Bir kaç oyun denedim, Abi atari salonlarındaki gibi zevk veriyor.

    Abi birde kutuyu bi açarmısın bakayım dedim..

    Birde ne göreyim,

    Ufacık bir anakart üstünde işlemci, üstünde 320 GB hdd, yan tarafında PSU, VGA çıkışı falan fisman..

    Sonradan benim jeton düştü, Bunlar bildiğimiz Rom u indirip HDD ye cakmışlar, millete atari oyunu diye iteliyorlar.

    Sonra ben depolarından çıktım, sonra görüşürüz falan fişman..

    -------------------

    Gelelim konuya,

    Ben şimdi gidip 550 TL buna verip kendimi enayi yerine koyamam..

    Nedeni ; Hepimizin evinde bilgisayar var, elimizde internet var ve o adamın yaptığı sistemi aynı şekilde bilgisayarımıza uyarlayamazmıyız?

    Bu işlemi yapmak için neler gerekiyor.

    Emulator rom vs vs ... ( bilgisi olan karalarsa sevinirim )

    Sıra geldi joistik kısmına

     


    Aramızda bir çok elektronik işinden anlayan arkadaşlar var.

    Böyle bir sistemi yapmak yada yaptırmak ne kadar maliyeti olur?

    Yada gidip 185 TL bayılmak dahamı iyi olur..

     

    -------------------

    Evet arkadaşlar,

    Hepimizin evinde bilgisayar var,  Böyle bir sistemi kurup tadını çıkarmak için neler yapmamız gerekiyor.

    Bu konuda döküman paylaşırsanız sevinirim.

     

    Edit1 ;

    http://www.trfighters.com/konu.php?t=7728 burada 6000 küsür oyun DVD sini 20 TL`ye satıyor.. ( ortaklaşa alıp, clonlanabilir. )

     Edit 2 ;

    Joistik yapımı dökümanı , http://www.emulasyonturkiye.org/viewtopic.php?f=86&t=316

     

     

    Tehlikeli not : PS3 - Xbox - cart curt önerisi yapacak arkadaşlar, lütfen konuyu kirletmesin.

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Zaten Robinson konuya içerinin gözüktüğü fotoğraf eklemişti.

    http://i.hizliresim.com/Y3B3YE.jpg


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Zaten Robinson konuya içerinin gözüktüğü fotoğraf eklemişti.

    http://i.hizliresim.com/Y3B3YE.jpg

    Hocam bildiğimiz 2nci el toplama düşük seviye bilgisayar sistemi kullanmışlar.

    Normalde Atari salonlarındaki kartlar anakart boyunda ve socketlidir.

    Madem bu adamlar bilgisayar üzerinde bu işi yürütüp satıyorsa, biz neden bu zevki evimize taşımıyoruz.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bence en güzeli bilgisayarına rom kurup istediğin oyunu oynaman olur bu tarz şeylere para vermeden önce.

    baktın gerçekten zevk alıyorsun o zaman koldur moldur falan gibi işlere girişebilirsin. yoksa bi heves alırsın parana yazık edersin.

    emulator falan tam olarak uğraşmış sayılmam ama eskiden oynadığım tüm oyunları oynayabildim. genelde hazır olarak bulunuyor onlardan indirmek daha akıllıca olur.

    veya garantiye alıp şunu alabilrisin.

    http://www.konsoloyunlari.net/konu.php?t=7728

    20TL

    --

    http://www.konsoloyunlari.net/forum-f6/

    şuradaki forumda yeterince konu var bununla ilgili. biraz kasarsan en azından özlediğin, oynamak istediğin oyunları bir kuruş vermeden oynayabilirsin.

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Mustafa bunu yazdı

    Zaten Robinson konuya içerinin gözüktüğü fotoğraf eklemişti.

    http://i.hizliresim.com/Y3B3YE.jpg

    aynen ben de bunu diyecektim. o arcade kollarını amazon-ebay-alibaba tarzı yerlerden getirebileceğini düşünüyorum. zaten 2 tane alacaksın uğraşmaya değmez.

     

    http://www.maximumpc.com/article/features/how_build_kickass_mame_arcade_rig_old_pc_pics burda anlatmış ayrıntılı ayrıntılı. aslında yapılabilir hatta marangoza kabineti yaptırıp seri üretime geçebiliriz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    burda anlatmış http://www.tmsoft.com/article-arcade.htm 

     

    ve 25dolarmış http://www.maximus-arcade.com/ arayüz aynı robinsonun konusuyla türkçeleştirmişler sanırım demo versiyonunu indirip bakabilrisin

    BlackApple tarafından 21/Tem/14 14:31 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Bir adet raspberry pi veya intel işlemcili galeleo alınır :) Üzerine linux yüklenir ve onun üzerine mame kurulur. HDMI veya VGA çıkışından görüntü ve ses aktarılır. Kollar kısmına gelince sparkfundan sipariş edilir.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şöyle Çin malı bir şey var fakat biraz tuzlu.Güzel yanı USB ile istediğiniz bilgisayara bağlayabilirsiniz.

    http://www.dx.com/p/qanba-q1-usb-arcade-joystick-controller-for-ps3-pc-black-169538

    Burada bir sürü çeşit var fakat çoğu stokta yok : http://www.dx.com/s/arcade


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Şöyle Çin malı bir şey var fakat biraz tuzlu.Güzel yanı USB ile istediğiniz bilgisayara bağlayabilirsiniz.

    http://www.dx.com/p/qanba-q1-usb-arcade-joystick-controller-for-ps3-pc-black-169538

    Burada bir sürü çeşit var fakat çoğu stokta yok : http://www.dx.com/s/arcade

    http://urun.gittigidiyor.com/video-oyun-konsol/arcade-fight-joystick-ps3-ps2-pc-hemen-kargo-119244787

    Burada ucuzu var, ama joistik dandik. ( atari salonlarından deneyimliyim )


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    oyun.tamindir.com/street-fighter/

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    oyun.tamindir.com/street-fighter/

    Hocam zilyontane var, ama hiç birisi arcade zevkini vermez.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 1909 Toplam Mesaj: 18