Arda Turan Domuz Gribi Oldu
-

Galatasaray'ın kaptanı Arda Turan'ın domuz gribi olduğu açıklandı.
Galatasaray Kulübü resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, Arda Turan'ın burun akıntısı, ateş ve genel halsizlik şikayetleri ile başlayan sağlık sorunu için yapılmış olan testlerin sonuçlarının bugün çıktığı ve H1N1 test sonucunun pozitif olduğunun saptandığı ifade edildi.
Arda'nın konuyla ilgili detaylı olarak bilgilendirildiği belirtilen açıklamada, oyuncunun başlanan tedavisine düzenli bir şekilde devam edildiği kaydedildi.
Sağlık durumu iyi olan ve dinlendirilen Arda'nın, takımdan ayrı olarak, 23 Kasım Pazartesi gününe kadar özel tedavisine devam edileceği dile getirildi.Yahu arkadaşlar ben diyorum ki bu H1N1 önceden de vardı ama uzmanlar bu virüsü yeni keşfetti. Çünkü geçen yıllarda da gripten hayatını kaybedenlerde pek bir artık yok herhalde :S
-
Artık demişim artış yok yaw :\ Yoksa var mı?
-
at gribi olsun hayvan
edüt: hocam sana demek istemedim yanlış anlama sakın xD tek hayvan sen değilsin :) -
Birader bende yeni atlattım bu hastalığı hastane ile yatak arasında koşturdum bir haftadır. Daha benimki kuluçka dönemindeyken ölüyordum neredeyse. Bu hastalığa tam yakalananların neden öldüğünü iyi anlıyorum. Hangi namussuz ürettiyse bu virüsü (ben bunun masum olduğuna inanmıyorum tamamen biyolojik silah) iyi üretmiş. Aynı virüsün içine mide bulantısı - yüksek ateş - zihin bulanıklığı - şiddetli boğaz ve baş ağrısı - aşırı halsizlik ve titreme ve birçok özelliği bir arada entegre etmiş. Allah bu hastalığa yakalananların yardımcısı olsun...
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Birader bende yeni atlattım bu hastalığı hastane ile yatak arasında koşturdum bir haftadır. Daha benimki kuluçka dönemindeyken ölüyordum neredeyse. Bu hastalığa tam yakalananların neden öldüğünü iyi anlıyorum. Hangi namussuz ürettiyse bu virüsü (ben bunun masum olduğuna inanmıyorum tamamen biyolojik silah) iyi üretmiş. Aynı virüsün içine mide bulantısı - yüksek ateş - zihin bulanıklığı - şiddetli boğaz ve baş ağrısı - aşırı halsizlik ve titreme ve birçok özelliği bir arada entegre etmiş. Allah bu hastalığa yakalananların yardımcısı olsun...
-----------------------------E bu belirtiler sende çıktıysa kuluçka döneminde tesbit etmiş değilsin o zaman :S
-
jubile yapma zamanı gelmiş :|
-
grip bu sefer doğru adamı bulmuş.
-
burda denyo denyo yazılar yazıp durmayın. iyi olmuş diyenlerin anası babası kardeşi domuz gribi olsa bakalım ne diyecek. öküz öküz konuşmayın. arda türkiyenin yetiştirdiği en önemli futbolculardan biridir. hadi onu salla zaten çekemediğiniz belli. herşeyden önemlisi insandır.
-
Erken teşhiş ile normal gripten bir farkı yok..
Boşuna sevinmeyin en fazla 2 hafta yatar..
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
at gribi olsun hayvan
edüt: hocam sana demek istemedim yanlış anlama sakın xD tek hayvan sen değilsin :)
-----------------------------hayırdır ?
bi alıp veremediğin mi var ?geçmiş olsun #10.
sanmasin virüsler seni yalniz biz buralardayiz..
edit;
fanatizmi bi kenara bırak,futboldan kavgadan şiddetten önce bi insan hasta olmuş at gribi olsun vs.diyorsun.. biraz mantıklı olalım. -
ne kadar dengesiz bos adam var ya.. gs'li olsada adam insan, onunda bi normal hayati var, hay sizin akliniza s*ciyim...:|
