Arda Turan Domuz Gribi Oldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    http://img690.imageshack.us/img690/7232/arda.png

    Galatasaray'ın kaptanı Arda Turan'ın domuz gribi olduğu açıklandı.

    Galatasaray Kulübü resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, Arda Turan'ın burun akıntısı, ateş ve genel halsizlik şikayetleri ile başlayan sağlık sorunu için yapılmış olan testlerin sonuçlarının bugün çıktığı ve H1N1 test sonucunun pozitif olduğunun saptandığı ifade edildi.

    Arda'nın konuyla ilgili detaylı olarak bilgilendirildiği belirtilen açıklamada, oyuncunun başlanan tedavisine düzenli bir şekilde devam edildiği kaydedildi.

    Sağlık durumu iyi olan ve dinlendirilen Arda'nın, takımdan ayrı olarak, 23 Kasım Pazartesi gününe kadar özel tedavisine devam edileceği dile getirildi.

    Yahu arkadaşlar ben diyorum ki bu H1N1 önceden de vardı ama uzmanlar bu virüsü yeni keşfetti. Çünkü geçen yıllarda da gripten hayatını kaybedenlerde pek bir artık yok herhalde :S

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Artık demişim artış yok yaw :\ Yoksa var mı?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    at gribi olsun hayvan

    edüt: hocam sana demek istemedim yanlış anlama sakın xD tek hayvan sen değilsin :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Birader bende yeni atlattım bu hastalığı hastane ile yatak arasında koşturdum bir haftadır. Daha benimki kuluçka dönemindeyken ölüyordum neredeyse. Bu hastalığa tam yakalananların neden öldüğünü iyi anlıyorum. Hangi namussuz ürettiyse bu virüsü (ben bunun masum olduğuna inanmıyorum tamamen biyolojik silah) iyi üretmiş. Aynı virüsün içine mide bulantısı - yüksek ateş - zihin bulanıklığı - şiddetli boğaz ve baş ağrısı - aşırı halsizlik ve titreme ve birçok özelliği bir arada entegre etmiş. Allah bu hastalığa yakalananların yardımcısı olsun...


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Birader bende yeni atlattım bu hastalığı hastane ile yatak arasında koşturdum bir haftadır. Daha benimki kuluçka dönemindeyken ölüyordum neredeyse. Bu hastalığa tam yakalananların neden öldüğünü iyi anlıyorum. Hangi namussuz ürettiyse bu virüsü (ben bunun masum olduğuna inanmıyorum tamamen biyolojik silah) iyi üretmiş. Aynı virüsün içine mide bulantısı - yüksek ateş - zihin bulanıklığı - şiddetli boğaz ve baş ağrısı - aşırı halsizlik ve titreme ve birçok özelliği bir arada entegre etmiş. Allah bu hastalığa yakalananların yardımcısı olsun...


    -----------------------------

    E bu belirtiler sende çıktıysa kuluçka döneminde tesbit etmiş değilsin o zaman :S

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    jubile yapma zamanı gelmiş :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    grip bu sefer doğru adamı bulmuş.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    burda denyo denyo yazılar yazıp durmayın. iyi olmuş diyenlerin anası babası kardeşi domuz gribi olsa bakalım ne diyecek. öküz öküz konuşmayın. arda türkiyenin yetiştirdiği en önemli futbolculardan biridir. hadi onu salla zaten çekemediğiniz belli. herşeyden önemlisi insandır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Erken teşhiş ile normal gripten bir farkı yok..

    Boşuna sevinmeyin en fazla 2 hafta yatar..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    karaconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    at gribi olsun hayvan

    edüt: hocam sana demek istemedim yanlış anlama sakın xD tek hayvan sen değilsin :)


    -----------------------------

    hayırdır ?
    bi alıp veremediğin mi var ?

    geçmiş olsun #10.

    sanmasin virüsler seni yalniz biz buralardayiz..

    edit;

    fanatizmi bi kenara bırak,futboldan kavgadan şiddetten önce bi insan hasta olmuş at gribi olsun vs.diyorsun.. biraz mantıklı olalım.


    [22817//kaanabak]
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    ne kadar dengesiz bos adam var ya.. gs'li olsada adam insan, onunda bi normal hayati var, hay sizin akliniza s*ciyim...:|


    Parmak bassam olurmu?
Toplam Hit: 3628 Toplam Mesaj: 24