Arda Turan Domuz Gribi Oldu
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Birader bende yeni atlattım bu hastalığı hastane ile yatak arasında koşturdum bir haftadır. Daha benimki kuluçka dönemindeyken ölüyordum neredeyse. Bu hastalığa tam yakalananların neden öldüğünü iyi anlıyorum. Hangi namussuz ürettiyse bu virüsü (ben bunun masum olduğuna inanmıyorum tamamen biyolojik silah) iyi üretmiş. Aynı virüsün içine mide bulantısı - yüksek ateş - zihin bulanıklığı - şiddetli boğaz ve baş ağrısı - aşırı halsizlik ve titreme ve birçok özelliği bir arada entegre etmiş. Allah bu hastalığa yakalananların yardımcısı olsun...
-----------------------------E bu belirtiler sende çıktıysa kuluçka döneminde tesbit etmiş değilsin o zaman :S
-----------------------------Evet usta zaten kuluçka dönemi değil tamamen yakalandım ama atlattık çok şükür
-
nolcak bea ben de oldum donuz gribi adamın azına sıçıo ama geçti yani göte sıcak basıcan ateşin çıktığında da acile git bassınlar penisilini versinler ağrı kesiciyi versinler gargarayı geçir şu dönemde gribal enfeksiyon geçiren herkes bunu donuz gribi olarak geçirio öldürmesinin sebebi kronik hastalığı olanlarda çok fena sikertio. Aq o gün 8 saatte 5 kere kustum ya ağzım yüzüm kaydı:S
-
Geçmiş olsun
-
Doğru ya arda turan uzaylıydı ona bulaşamazdı..
Allah şifalar versin ardaya ve diğerlerine.. Amin.!
-
Domuz Gibi Adam Grip işlemezki ...
-
Atlatır inş.
Bir Fenerli olarak bunu söyledim insandır Bayrampaşa çocuğudur kendisi severim.
-
ıGrip illeti dahada yayılacak deniyor, aşı olmak lazım aq şu ana kadar aşı olanlarda önemli br şey gözükmedi...
-
-
At Gribi Gelmeden Ölmem :W
-
Domuz gribi zengin hastalığı benim gibi züğürtlere bulaşmaz :D
