folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Arıza Bendemi Ttnettemi :S



Arıza Bendemi Ttnettemi :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    serdar

    Arkadaşlar ben bu yukada görmüş olduğunuz Pikatel marka modeme sahibim

    son 3 gündür internete giremez oldum

    sorun şu:

    nete giriyorum ve biraz fazla yüklenince net gidiyor

    yukarda gördüğünüz 2.(dsl) ve 3.(PPP) ışıklar  gidiyor.

    sonra 2. ışık yanmaya başlıyor ve 3. bir süre sonra yanıyor.

    bi kere kopma olduktan sonra seriye bağlıyor ve sürekli kopmaya başlıyor neredeyse 5 sniye bağlı kaldıktan sonra hep kopuyo

    iki gündür arıyorum ttneti.arıza kaydı oluşturuyorlar ve arıza giderildi diye arıyorlar.

    bende gerçekten giderildi sanıyorum ama ttnet işte nasıl güvenesin ki lafına?

    3.arıza kaydımı da oluşturdum ve iki kere koptuktan sonra bu konuyu anca açabildim

    derdime çare dostlar!! :( nedir sizce sorun?? 


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    usb moemmi Aman Allah korusun:)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    hocam combo modem bu hem usb hem ethernet

    hem ben senin beleşciliğini sezmiş durumdayım buna bile talipsindir sen :)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    aynı sorun bir başka arkadaşımda da olmuştu modemin ara yüzü özelliklerine girip ordan yeniden kurduğumda düzelmişti. bu şekilde yaptıysan faydası olmadıysa modem ve kabloları arızalı olabilir bir başka arkadaşından modem bulabilirsen onunla dene bakalım oluyorsa yeni modem alman gerekecek.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    hoca bence modemdendir başıma çok geldi..
    usb combo hepsi berbat

    ethernet kullan 7/24 :)

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    modemden değil ya  arkadaştan resimdeki modemi aldım onda da aynı sorunu yaşadım malesef :(

    tabii onunda modemi bozuk değilse :S

    serdar

    edit:ŞU SON 5 DAKİKADIR HİÇ KOPMUYOR VE ÜSTTEKİ MODEMİ KULLANIYORUM sanırım modemden :s


    Yapay zeka, zeka değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karani
    karani's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2007
    Erkek

    aynısı banada oluyodu hocam . Delirdim bir türlü bulamadım sorunu. ram, işlemci, hard diski değiştrdim denedim yine olmadı. Hatta d sürücüsündeki müzikleri programları bile sildim virüs vardır diye. 5000 adte müziğim gitti.

    Bizim teknik servise götürdüm adamlar bulamadı. Sonra biri  güç kaynağını değiştir dedi. değiştirdim oldu walla :| 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    ßy_c4sh bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynısı banada oluyodu hocam . Delirdim bir türlü bulamadım sorunu. ram, işlemci, hard diski değiştrdim denedim yine olmadı. Hatta d sürücüsündeki müzikleri programları bile sildim virüs vardır diye. 5000 adte müziğim gitti.

    Bizim teknik servise götürdüm adamlar bulamadı. Sonra biri güç kaynağını değiştir dedi. değiştirdim oldu walla :|


    ----------------------------

    güç kaynağı da yokki hocam bende ah bi anlasam neden olduğunu delireceğim ya :s 


    Yapay zeka, zeka değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Aynı alet bende de var bişey olmuyo. Sadece msn acılırken 10-15 defa denıyorum öyle açılıyo o kadar ama nette bişey yok
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    yok hocam bu sefer ttnet in bi hatası yok istisnaya kaçıo aynı modemden bende de var ve aynı kopmaları aynı dertleri paylaşıyoruz en kısa zamanda başka bi modem almayı düşünüom çünkü 50 mb bir veriyi indirmeye gelmio pat die bir kesilio bide baktım ki *ikatel modem resetlenmiş gibi adsl ışığı yanıp sonmeye başlıo ve usb ve ethernetten bağladım yine aynı şey ama usb de daha ii gibi geldi en azından ethernetten çok sık kesilmio kısacası memnun kalmadım 

    :S 


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Sorunun modemden kaynaklandığını düşünüyorum.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 3637 Toplam Mesaj: 28