Arıza Bendemi Ttnettemi :S
-
bağırmadım yaw :| uyardım, alacaksan iyi bi şey al diyom, biz de öğrenciyiz, wireless modem için çok uçuk bi fiyat deil sölediğim, hadi kolay gele...
-
eywallah hoca sağolasın hadi eywallah kib bye:D
-
bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan -
Valla Aynı Sorun Neti İlk Aldığımda Bende de Vardı.
Ama Sonradan Siplitter Denen Cihazı Taktım Sorun Çözüldü
Tabi Eğer Benim Gibi Evdeki Telefon Hattını Kullanıyorsan
-
3mr3 bunu yazdı:
-----------------------------bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan
----------------------------hocam pm attim sana
-
3mr3 bunu yazdı:
-----------------------------bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan
-----------------------------Kalitedekiler çok çalışıyor yaa =) kötü bir agentsın önce sor bakalım tel. hattında ne kullanıyor.Paralel varmı splitter kablolar ne alemde hepsini geçtim 5sn aralıklarla koptugunu söylemiş bellkide modemde sorun.Neyse kal sağlıcakla...
-
zoom modemini kullanmanızı öneririm. Özellikle zoom x5.
