folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Arıza Bendemi Ttnettemi :S



Arıza Bendemi Ttnettemi :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    bağırmadım yaw :| uyardım, alacaksan iyi bi şey al diyom, biz de öğrenciyiz, wireless modem için çok uçuk bi fiyat deil sölediğim, hadi kolay gele...


    Metallica Rules
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    eywallah hoca sağolasın hadi eywallah kib bye:D

    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
    kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan


    sırıtma la.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Valla Aynı Sorun Neti İlk Aldığımda Bende de Vardı.

    Ama Sonradan Siplitter Denen Cihazı Taktım Sorun Çözüldü

    Tabi Eğer Benim Gibi Evdeki Telefon Hattını Kullanıyorsan

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    3mr3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
    kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan


    ----------------------------

    hocam pm attim sana 


    Yapay zeka, zeka değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    3mr3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu sorundan sık sık kopma problemi 3 kere arıza kaydı açtırdıysan ve problem devam ediyorsa
    kalite kaydı oluştururlar pazarlama birimine sen hizmet numaranı yolla özelden ben bi kontrol edeyim arıza durumunu felan


    -----------------------------

    Kalitedekiler çok çalışıyor yaa =) kötü bir agentsın önce sor bakalım tel. hattında ne kullanıyor.Paralel varmı splitter kablolar ne alemde hepsini geçtim 5sn aralıklarla koptugunu söylemiş bellkide modemde sorun.Neyse kal sağlıcakla...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    zoom modemini kullanmanızı öneririm. Özellikle zoom x5.

     


    less than one, more than zero.
Toplam Hit: 3635 Toplam Mesaj: 28