Arkadaşlar Allaha Emanet Olunuz!!!
-
Hayırlı teskereler yemi$ bitirmissin askerlii
-
kuzenımde askeerlıgnı ıgdırda ypmıstı yenı geldi..cok rahtmıs devamlı anlatıo amk :D sende olursun umarım kışın souk oluyomus bu arada((: hyrlı teskere alman dılgyle (:
-
Yollun acik ve aydin olsun Abi.. üzerinde dualar eksik kalmasin. Allaha emanet ol.
-
Aynen Hafız Kaçakcılık La İşimiz .=))
-
kardeş ben şimdi ıgdır dayım söylesene ıgdır ın neresıne dustun merkez mı koy falan mı burada emın ol sıkıntıdan öleceksin sınema yok tıyatro yok gezıp eglenebılecegın yer yok kız yok bır tek nahcıvanlı kadınlar var onlara gıdecegıne elın nasır tutsun yuzun gozun sıvılcelensın daha iyi hele aralık tarafına dustuysen hayatın kaydı tam mevkı neresı yazar mısın
-
abi orda müjat güler diye birini tanıyomusun...yazıcı:)
-
Sayılı gün bitmez. Bana bir ara askerde doğdum, büyüdüm, orda ölecekmişim gibi geliyordu. Herşeyi unutmuştum. Ama tam olarak askerliğe adapte olmuştum. Sanki öncesi ve sonrası yokmuş gibi. Ne günlerdi 18 ay bitti gitti. Askerliğin güzelliğini ordayken değilde geldikten sonra anlarsın. Güzeldir askerlik. :) Hayırlı teskereler.
-
suiQast54 bunu yazdı:
-----------------------------S.a Arkadaşlar ben By suiQast54 3 Aydır Tahribatta Yoktum Manisa Kırkağaçta Komando Olarak Acemi Birliğindeydim Şimdikte Usta Birliğine Iğdır a Gidiyorum hepiniz ALLAHA Emanet Olunuz Sizleri Seviyorum Bu Ortamıda Hiç Unutmıcam.Hafta Sonları İmkanım Olursa Gene Buradayım HOŞÇAKALIN.
VATAN MİLLET SAKARYA
-----------------------------
ığdırda arkadaşım yapıyor, manisadan gitti. acaba aynı yere mi gönderirler: komando birliğine -
hayırlı teskereler..
-
hocam sende allaha emanet ol hayırlısıyla yap gel bekliyoruz :)
Toplam Hit: 8167 Toplam Mesaj: 61
