Arkadaşlar Allaha Emanet Olunuz!!!
-
İzne Geldim Arkadaşlar 5 AY Kaldı Askerlikte Yalan Oldu A.q Yaşlanmışım Ben:=)
-
bitirmissin bile :)
-
underzero Aynen Öyle Bitmiş =)
-
komando yolun açık ALLAH yardımcın olsun tezgit tez gel ALLAH'a emanet ol
-
Atarsa 39 ama hala bıtmedi=))))))))
-
hayırlı teskereler kardeşim
allah sevdiklerine tez zamanda kavuştursun inş
-
DeFactorx bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ne kadar kaldı ya?
-----------------------------5 ay diyoya a kü
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------DeFactorx bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ne kadar kaldı ya?
-----------------------------5 ay diyoya a kü
-----------------------------Ne beş ayı 40 gün kalmış :):)
-
Son 40 gün az kalmış kardeş dayann...
-
Ula Şafan a.q dunuz Ha 5 Ay daha durulurmu ya.=)))))))))))))))
Toplam Hit: 8166 Toplam Mesaj: 61
