Arkadaşlar Antivirüs İstiyorum
-
konuyu açan arkadaşın kafası çok karışacak anlaşılan :D öneri yağmuruna tutulacaksın şıklardan hangisini kuracaksın bakalım seçimin zor olacak
-
GICIKCAN bunu yazdı:
-----------------------------
boşver halay çeksinler rahatsız etme virüsleri
-----------------------------gülme krizine gırdım amk :D:D
avira yükle zemana anti logger comodo fırewall yükle tamamdır .d
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
Avira derim
----------------------------- yahut comodo ama önce cobofixlemen lazım :) -
http://vscan.novirusthanks.org/analysis/423987406d2fe06e3dfc2fab769f200a/Y3J5cHRlZC1leGU=/
-
Comodo kullan. hem ucretsiz hemde ucretliler kadar kaliteli.
-
zemena kur kafan rahatlasın :)
-
evlendigin vakit sana bi antivirüs takıcam :D
-
ben illustrator Cs4 tavsiye ediyorum
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Comodo kullan. hem ucretsiz hemde ucretliler kadar kaliteli.
-----------------------------
kur comodoyu bilgisayara bi daha virüs mirüs giremez
dikkat ettiysen comodoyu önerenler hep aynı şeyi söylüyor
pc'ye rahat rahat usb flash tak,harici hdd tak,bilinçli olarak virüslü bir dosya indir
sonrada comodo ne yapar gör
-
avira şimdiye kadar tek trojen virrüs yemedi bende
3 yıldır kullanıyorum
