Arkadaşlar Antivirüs İstiyorum
-
eğer windows orjinal ise microsoft securtiy essentials tavsiye ederim çok iyi....
-
virüslü makinayada her antivirüs kurulmaz hoca dikkat et ona göre elinde kalmasın makina
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
ben illustrator Cs4 tavsiye ediyorum
-----------------------------Koptum lafına.. Avast da iyidir, bedavadır..
-
microsoft security essentials
-
comodo halleder diye düşünüyorum.
-
Kesinlikle aradığın şey avira free sürümüde var 4 yıldır kullanıyorum gayet memnunum kasma problemi felan neredeyse hiç yok bi o kadarda kaliteli silemediği virüs yok denecek kadar az.
Toplam Hit: 3205 Toplam Mesaj: 27
