

Arkadaşlar Bir Yol Gösterirmisiniz Bir Adet Html For Hazırlamak İstiyorum + Sayfayı Ortalamak İçin ?
-
arkadaşlar başlıkta derdimi anlatamadım :D şimdi bir internet sitesi yapıyorum ve ben bir cv formu hazırlamak istiyorum html de bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar bana olayın mantığını anlatsa süper olur hatta boyle formu doldurduktan sonra gönder tuşuna basılınca mailime atsa çok süper olur birde yaptığım html sitenin tam ortalanmasını hangi kod ile sağlayabilirim sürem çok kısıtlı ( 1-2 gün ) kadar şimdiden arkadaşlara teşekkürler
-
Hoja, form hazırlama konusunda güzel bir makale. Sen modülleri çoğaltarak cv form haline getirebilirsin.
http://www.ceviz.net/form-hazirlama_a60.html
-
hocam eyvallahda hazırladım ben formu şu an form hazır gönder değince post ediyorum mail.php ye okey diyor mail.php ama bana mail gelmiyor acaba test yaptığım beleş hosttanmı kaynaklanıyordur
-
Hoja, hostla bir alakası olduğunu sanmıyorum, muhtemelen mail.php modülünde eksik kod felan vardır. İstersen tekrar gözden geçir.
-
mail.php modulunu netten bulduğum bir mail.php acaba hazırladığım kodları formun kodlarını yollasam ona uygun mail.php hazırlayabilirmiyiz
-
XmV bunu yazdı:
-----------------------------mail.php modulunu netten bulduğum bir mail.php acaba hazırladığım kodları formun kodlarını yollasam ona uygun mail.php hazırlayabilirmiyiz
-----------------------------
Hoja, bilgisayarında FrontPage kuruluysa onunlada yapabilirsin. Hem sana ait olur hem de istediğin modülleri rahatca ekleyebilirsin.insert >> Form >> Form
-
eğer demek istediğini anladıysam ve html sayfayı ortalamak istiyorsan
<center> bu kodu kullanmalısın..
-
dostum center olayını yapamadım neyse ya
bu form konusunda eğer frontpage de form hazırlarsam o bana mail.php mi hazırlayacakmı ?
-
XmV bunu yazdı:
-----------------------------dostum center olayını yapamadım neyse ya
bu form konusunda eğer frontpage de form hazırlarsam o bana mail.php mi hazırlayacakmı ?
-----------------------------
http://zone.org/makaleleriniz/9241-bilmeyenler-icin-basit-iletisim-formu-hazirlama.html -
hocam valla yapabileceğimi düşünmüyorum ama bakıcaz artık şimdi sana aşşağıda vereceğim adresdeki form'a yazacağım mail.php bakalım nasıl olacak
http://sinomar.awardspace.com/is%20basvurusu.html
-
XmV bunu yazdı:
-----------------------------hocam valla yapabileceğimi düşünmüyorum ama bakıcaz artık şimdi sana aşşağıda vereceğim adresdeki form'a yazacağım mail.php bakalım nasıl olacak
http://sinomar.awardspace.com/is%20basvurusu.html
-----------------------------
Hoja, bi yaz deneyelim bakalım. Olmassa ben yazayım diyeceğim ama şu anda bilgisayarda not defteri dışında bunu yapabileceğim herhangi birşey yüklü değil. Bilgisayara format çektim FrontPage'de gitti a.qHazır iletişim formlarını kendine göre düzenleyebilir, istediğin modülü ekleyebilirsin. PHP kod düzenleyiciler işini görebilir.
İletişim formu örneği
Demo ; http://www.mertural.com/demo/ajaxiletisim/iletisim.php
Download ; www.firefoxdownloadnow.info/mert/ajaxiletisim.zip