folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Arkadaşlar Bir Yol Gösterirmisiniz Bir Adet Html For Hazırlamak İstiyorum + Sayfayı Ortalamak İçin ?



Arkadaşlar Bir Yol Gösterirmisiniz Bir Adet Html For Hazırlamak İstiyorum + Sayfayı Ortalamak İçin ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar başlıkta derdimi anlatamadım :D şimdi bir internet sitesi yapıyorum ve ben bir cv formu hazırlamak istiyorum html de bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar bana olayın mantığını anlatsa süper olur hatta boyle formu doldurduktan sonra gönder tuşuna basılınca mailime atsa çok süper olur birde yaptığım html sitenin tam ortalanmasını hangi kod ile sağlayabilirim sürem çok kısıtlı ( 1-2 gün ) kadar şimdiden arkadaşlara teşekkürler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hoja, form hazırlama konusunda güzel bir makale. Sen modülleri çoğaltarak cv form haline getirebilirsin.

    http://www.ceviz.net/form-hazirlama_a60.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    hocam eyvallahda hazırladım ben formu şu an form hazır gönder değince post ediyorum mail.php ye okey diyor mail.php ama bana mail gelmiyor acaba test yaptığım beleş hosttanmı kaynaklanıyordur
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hoja, hostla bir alakası olduğunu sanmıyorum, muhtemelen mail.php modülünde eksik kod felan vardır. İstersen tekrar gözden geçir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    mail.php modulunu netten bulduğum bir mail.php acaba hazırladığım kodları formun kodlarını yollasam ona uygun mail.php hazırlayabilirmiyiz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    XmV bunu yazdı:
    -----------------------------

    mail.php modulunu netten bulduğum bir mail.php acaba hazırladığım kodları formun kodlarını yollasam ona uygun mail.php hazırlayabilirmiyiz


    -----------------------------
    Hoja, bilgisayarında FrontPage kuruluysa onunlada yapabilirsin. Hem sana ait olur hem de istediğin modülleri rahatca ekleyebilirsin.

    insert >> Form >> Form

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    eğer demek istediğini anladıysam ve html sayfayı ortalamak istiyorsan

    <center> bu kodu kullanmalısın..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    dostum center olayını yapamadım neyse ya

    bu form konusunda eğer frontpage de form hazırlarsam o bana mail.php mi hazırlayacakmı ? 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    XmV bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum center olayını yapamadım neyse ya

    bu form konusunda eğer frontpage de form hazırlarsam o bana mail.php mi hazırlayacakmı ? 


    -----------------------------
    http://zone.org/makaleleriniz/9241-bilmeyenler-icin-basit-iletisim-formu-hazirlama.html
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    hocam valla yapabileceğimi düşünmüyorum ama bakıcaz artık şimdi sana aşşağıda vereceğim adresdeki form'a yazacağım mail.php bakalım nasıl olacak 

    http://sinomar.awardspace.com/is%20basvurusu.html 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    XmV bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam valla yapabileceğimi düşünmüyorum ama bakıcaz artık şimdi sana aşşağıda vereceğim adresdeki form'a yazacağım mail.php bakalım nasıl olacak 

    http://sinomar.awardspace.com/is%20basvurusu.html 


    -----------------------------
    Hoja, bi yaz deneyelim bakalım. Olmassa ben yazayım diyeceğim ama şu anda bilgisayarda not defteri dışında bunu yapabileceğim herhangi birşey yüklü değil. Bilgisayara format çektim FrontPage'de gitti a.q

    Hazır iletişim formlarını kendine göre düzenleyebilir, istediğin modülü ekleyebilirsin. PHP kod düzenleyiciler işini görebilir.

    İletişim formu örneği 

    Demo ; http://www.mertural.com/demo/ajaxiletisim/iletisim.php

    Download ; www.firefoxdownloadnow.info/mert/ajaxiletisim.zip

     

Toplam Hit: 6348 Toplam Mesaj: 24