Arkadaşlar Bu Tel.Lerden Hangisini Alsam.. ?
-
6300 al!..
-
hocam arkadaş var telefoncu n70 i hiç tavsiye etmiyo ama sen bilirsin... w810i diyorum ben...
-
iMPaLa bunu yazdı:
-----------------------------
6300 al!..
-----------------------------
bende önerdim ama tarzım değil dedi aslında haksız değil özellik olarak sağlam ama çok değişik birşey, ele gelmiyor.
bu arada d900enjeksiyonlu alacak olanlara şunu söyliyim ALMAYIN.tamam güzel gözükebilir,özellikleri dolgunda gözükebilir ama elinize alıp menüsüne girdiğinizde nokianın 60-N serisindeki canlılığı bulamıyorsunuz,bir sefer kutucukların yerleri bile değişmiyor, 2. nesil 40 serisini bile tercih ederim d900i nin yazılımı yerine... -
e65 iyi gibi görünüyor bir araştır derim!
-
6300 al nabacan n70 i
-
vatan computerden n73 al. orada kampanya var. normalinden daha ucuza satıyolar. finansbank kredi kartın varsa. ona özel bi indirim daha yapıyolar...
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
SONY ERICCSON P990i tek gecerm;)
-----------------------------+ rep :)
Toplam Hit: 6954 Toplam Mesaj: 28
