Arkadaşlar İlk Renderim
-
3Dxsolid bunu yazdı:
-----------------------------
güzel o vakit şunu sorayım solidin yanına render aracı olarak maxwell i mi seçeyim ?
-----------------------------Evet öneririm.
-
teşekkür ederim
-
arkadaşlar bu da ikinci renderimiz

-
arkadaşlar bu da son çizimim bir günümü aldı dün çizdim ama render alamıyorum maalesef makine 83 C' lerde geziyo.. yorumlarınızı bekliyorum




-
ben daha solidde doğru düzgün bişi çizemiyorum. köprü vs. çizmem gerekiyor boş bi vaktimde.
bana göre çok güzel olmuş :) -
hocam sıfır solidworks çalışarak bir ayda bu düzeye geldim ve zaten solidde herşey hayal gücünle sınırlı .. sen hada güzellerini yaparsın inş :) teşk ederim ... bu resimler her zaman bana moral ve ilham kaynağı olan cinema4d kardeşime armağan olsun :D
-
yorum yapan arkadaşlara ve destek olan arkadaşlara teşekkür ediyorum
-
telefonu render alsan fena olmaz gibi duruyor :D
-
wert kardeşim render alabileceksen solid çizimini göndereyim :D
-
obj-3ds-lwo bunlarda yolla
