Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?
-
http://img56.imageshack.us/img56/6509/1lu1.png
Sayın müridler ben bu telekomun hız artıkşından şüphelendim. Her gün kotamı kontrol ediyordum. İlk 5 gün en fazla 100 mb indirdiğim halde 500 mb olarak gösteriyordu. Şimdi ise hiç eklenmiyor. Sizde böyle bir sorun var mı? Yoksa sadece benimki mi böyle? Yukardaki de bu sabah (16.08.06) Aldığım bir ss... Son gelen kayda bakılırsa hiç işlemiyolar sitesine... Bu ttnet bizi kazıklıkcak mı ne??.. -
kotaya hemen yazılmadığını duymuştum, ama 5 gün mü 1 gün mü bilemem
-
bendede ağustos 16 oldu kota sıfırlanmadı hala 9 gb kota yemişim gözüküyor.. 3gb kotalı kullanıyorum bu arada :))
-
http://adslkota.ttnet.net.tr/adslkota/loginSelf.do adresinde en son alınan bilgi zamanı yazar ordan kontro edebilirsiniz.Öyle 5 gun falan olmuo genelde 12 saat falan olur.
-
kotanizin http://adslkota.ttnet.net.tr/ sayfasaina eklenmesi icin modemi kapatip tekrar acmaniz gerekiyor..
-
hocam 12 saat mi 20 saat mi ? bn 20 die hatrLıorum..
-
30 :P_zaten hiç çalışmıyorki ..ki kaldı telekom düzgün çalışmasını beklememek lazım,,
-
yaw ben kotama hiç bakamadım kullanıcı adımı unuttum :D:D bi yolu yokmu bakmanın
-
yaw saatleri bırakın 7 gün oldu diyorum :D
-
vaaşşşş 7 gün mü...yaw harby bı bıt yenii wr bu telekomda ya...bak valla diom inanamassan git müridlere sor :p 12 saatte bi yaptıgım downloadlar tt da gozukuo bnde...
-
bende de eskiden modemi kapatıp açtığımda eklenmiş oluyordu. ayın 9 undan beri hşç eklenmedi daha doğrusu kayda geçirilmemiş. yaw bunların mail adresini filan bilen var mı ttnet in?
Toplam Hit: 2465 Toplam Mesaj: 14
