folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?



Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tudRoY
    tudRoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    http://img56.imageshack.us/img56/6509/1lu1.png

    Sayın müridler ben bu telekomun hız artıkşından şüphelendim. Her gün kotamı kontrol ediyordum. İlk 5 gün en fazla 100 mb indirdiğim halde 500 mb olarak gösteriyordu. Şimdi ise hiç eklenmiyor. Sizde böyle bir sorun var mı? Yoksa sadece benimki mi böyle? Yukardaki de bu sabah (16.08.06) Aldığım bir ss... Son gelen kayda bakılırsa hiç işlemiyolar sitesine... Bu ttnet bizi kazıklıkcak mı ne??..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    kotaya hemen yazılmadığını duymuştum, ama 5 gün mü 1 gün mü bilemem

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bendede ağustos 16 oldu kota sıfırlanmadı hala 9 gb kota yemişim gözüküyor.. 3gb kotalı kullanıyorum bu arada :))

    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    http://adslkota.ttnet.net.tr/adslkota/loginSelf.do adresinde en son alınan bilgi zamanı yazar ordan kontro edebilirsiniz.Öyle 5 gun falan olmuo genelde 12 saat falan olur.

    ut veniant omnes!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellboy4tr
    hellboy4tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    kotanizin http://adslkota.ttnet.net.tr/ sayfasaina eklenmesi icin modemi kapatip tekrar acmaniz gerekiyor..

    https://www.youtube.com/c/hobitadilat
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    hocam 12 saat mi 20 saat mi ? bn 20 die hatrLıorum..

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ParK
    ParK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    30 :P_zaten hiç çalışmıyorki ..ki kaldı telekom düzgün çalışmasını beklememek lazım,,

    think what u have,then think what can u do with "em and choose the easiest way for you ,do something..u will grab the success! ParK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    yaw ben kotama hiç bakamadım kullanıcı adımı unuttum :D:D bi yolu yokmu bakmanın
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tudRoY
    tudRoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    yaw saatleri bırakın 7 gün oldu diyorum :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    vaaşşşş 7 gün mü...yaw harby bı bıt yenii wr bu telekomda ya...bak valla diom inanamassan git müridlere sor :p 12 saatte bi yaptıgım downloadlar tt da gozukuo bnde...

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tudRoY
    tudRoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    bende de eskiden modemi kapatıp açtığımda eklenmiş oluyordu. ayın 9 undan beri hşç eklenmedi daha doğrusu kayda geçirilmemiş. yaw bunların mail adresini filan bilen var mı ttnet in?
Toplam Hit: 2465 Toplam Mesaj: 14