folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?



Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    İlk girişte yazıyı okursanız orada yazıyor 12saat

    tudRoY
    Abi falla hep sınıra dayanmaşsın bi kere 3gb aşmamışsın onda da kıl payı :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tudRoY
    tudRoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    eee bizde telekoma fazladan para kaptırcak göz var mı :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    birader telekomun sitesi diiL mi işte..bi işide adam gibi yapsalar bi yerlerinden bişi eksilir..

    2 ay önce ayın 25ine kadar 0 gösterdi bnm kota..ki bissürüde şey indirdim her zamanki gibi..
    25inden sonra eklemeye başladı 1.- gb'a geldi..durdu sonra..
    ki rahat 3'ü geçecek şeler yükLedim..
    ki hala o ay için 3 gb'ın altında gösterio..
    işin garip tarafı faturada nomal geLdi.. :D
    cenabet şansı abi ...

    .
Toplam Hit: 2463 Toplam Mesaj: 14