Arkadaşlar Kotaya Hiç Eklenmiyor!!!?
-
İlk girişte yazıyı okursanız orada yazıyor 12saat
tudRoY
Abi falla hep sınıra dayanmaşsın bi kere 3gb aşmamışsın onda da kıl payı :) -
eee bizde telekoma fazladan para kaptırcak göz var mı :D
-
birader telekomun sitesi diiL mi işte..bi işide adam gibi yapsalar bi yerlerinden bişi eksilir..
2 ay önce ayın 25ine kadar 0 gösterdi bnm kota..ki bissürüde şey indirdim her zamanki gibi..
25inden sonra eklemeye başladı 1.- gb'a geldi..durdu sonra..
ki rahat 3'ü geçecek şeler yükLedim..
ki hala o ay için 3 gb'ın altında gösterio..
işin garip tarafı faturada nomal geLdi.. :D
cenabet şansı abi ...
Toplam Hit: 2463 Toplam Mesaj: 14
