folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arsa Tapusu Olan Binaya Kat Tapusu Cikarmak



Arsa Tapusu Olan Binaya Kat Tapusu Cikarmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor

    hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D: 

    yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D  eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama 

    asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    eğer yakın zamanda satmayacaksan hiç bişey yapma seçim zamanını bekle. işin içine seçim girdimi belediyenin yapmayacağı iş yok


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    slmarlq bunu yazdı

    eğer yakın zamanda satmayacaksan hiç bişey yapma seçim zamanını bekle. işin içine seçim girdimi belediyenin yapmayacağı iş yok

    bakalim ins murid beklemedeyiz :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    İstanbulun yarısı böyle zaten hocam bizim evde öyle, seneler önce bizim belediye ücretsiz yapıyordu bu işi daha sonra paralıya döndü belki tekrar böyle birşey yaparlar.


    طדṮ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Absolut bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor

    hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D: 

    yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D  eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama 

    asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum

    Yer nerede?


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor

    hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D: 

    yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D  eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama 

    asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum

    Yer nerede?

    arnavutkoy


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    inşaat mühendisi bir mürid olarak yazıyorum, kulaktan dolma bilgileri boşverin.

    Beyler; öncelikle şunu belirteyim belediyelerin uygulamaları değişebiliyor. küçk belediyeler genelde çözüm odaklı. Sen gittiğin zaman hemen yakaladık ceza kitleyelim modunda olmaz büyük ihtimal. 

    Şimdi herşeyden önce projeleri yapılmış ve ruhsatı olan bir bina mı yoksa gelişi güzel yapılmış projesiz ve ruhsatsız bir binamı bu önemli. Soru cevap olarak gidersek size yol göstermeye çalışırım.

Toplam Hit: 3589 Toplam Mesaj: 19
kat tapu arsa