Arsa Tapusu Olan Binaya Kat Tapusu Cikarmak
-
bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor
-
SeRDaR bunu yazdı
bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor
hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D:
yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama
asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum
-
eğer yakın zamanda satmayacaksan hiç bişey yapma seçim zamanını bekle. işin içine seçim girdimi belediyenin yapmayacağı iş yok
-
slmarlq bunu yazdı
eğer yakın zamanda satmayacaksan hiç bişey yapma seçim zamanını bekle. işin içine seçim girdimi belediyenin yapmayacağı iş yok
bakalim ins murid beklemedeyiz :D
-
İstanbulun yarısı böyle zaten hocam bizim evde öyle, seneler önce bizim belediye ücretsiz yapıyordu bu işi daha sonra paralıya döndü belki tekrar böyle birşey yaparlar.
-
Absolut bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor
hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D:
yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama
asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum
Yer nerede?
-
RETRET bunu yazdıAbsolut bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
bu tip evlet için çok masraf oluyor diye kimse uğraşmıyor kat mülkiyeti ile veriyorlar eski bina nasılsa verin mütehaite hem ev yenilensin hemde kat mülkiyetiniz olsun genelde böyle yapılıyor
hocam bizim arsa 240 m2 falan ancak arkadan bahce onden bahce falan ve evde cok buyuk 130m2 falan mutaite versek nasil olcakki altindan kalkamayiz bu isin o ibnelerde bize 1 kat falan verir D:
yiktirsak kat basi 2 daire rahat sigar 5 kat cikabilsek super olurdu ancak okadar para yok :D eldekilere kat tapusu cikarip itelemek vardi aklimda ama
asil korkum bu toki cart curt girer 3 kusur verir elimize die korkuorum
Yer nerede?
arnavutkoy
-
inşaat mühendisi bir mürid olarak yazıyorum, kulaktan dolma bilgileri boşverin.
Beyler; öncelikle şunu belirteyim belediyelerin uygulamaları değişebiliyor. küçk belediyeler genelde çözüm odaklı. Sen gittiğin zaman hemen yakaladık ceza kitleyelim modunda olmaz büyük ihtimal.
Şimdi herşeyden önce projeleri yapılmış ve ruhsatı olan bir bina mı yoksa gelişi güzel yapılmış projesiz ve ruhsatsız bir binamı bu önemli. Soru cevap olarak gidersek size yol göstermeye çalışırım.
