Aşırı Dalgınlık..
-
uz-i bunu yazdı:
-----------------------------
hacı spor yapıyormusun sabah kalktıgında spor yap basit hareketler alinden geldiği kadar güne iyi baslamaya calış düzelecektir
-----------------------------spor yaparsan bütün günü sporda ne yapdığını düşünecek :D
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
ayakabılarını bağlamadan,yüzünü yıkamadan,yürümeden dene bakalım.
http://www.toplumdusmani.net/modules/wordbook/entry.php?entryID=435
-----------------------------hoca bu psikologlar uyku ilaçlarını dayamazlarsa gidicem.obsesyon,obsesif kompulsif doluymuş bende :D
-
ben de gördüğüm ve duydugum hiç bir şeyi unutmuyorum ha sanal alemde unutuyorum ama
-
yok hocam bende de böyle oluyor. Yol boyunca başka birşey düşündüğün için böyle olmakta. Eğer başka bir düşünceye kafanda odaklandığın için böyle oluyrsa aslında bu o kadar da kötü birşey değil. Coğu insan evden işe, işten eve gittiğinde sadece yolu düşünüyorken, sen kafanda başka sorulara cevap bulmaya çalışıyorsun. Bence bu güzel birşey hiç değişme hep böyle kal.
-
Bilgisayar'a çok takıldığımda, düzensiz ve az uyuduğumda, evden çıkmadığımda, iyi beslenemediğimde(malum öğrencilik) banada oluyor. Bu soylediklerimden uzak duracan :D Spor yapacan, kitap okuyacan, durumun çok kötüyse doktora gidecen. Bir şey yapmaz böyle devam edersen artık azaymır mı olursun şizofren mi bilemem :D
-
bu konu amerikadaki alkol bağımlıları, sex bağımlıları, hastalık hastaları nın katıldığı terapilere dönmüş :d
bugn aramıza yani katılan PCoDeR arkadaşımıza hepbirlikte hoşgeldin diyiiip onu kucaklıyalıııımmm
- (hepbirlikte) HOOŞGEEELDİİİİİİİN PCoDeeeeeeR. . . (şık şık şık şık) :d.d
-
emre_gss bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ..mesela ben nefesimi hızlı alıp veririm bi 20 sefer..son seferde nefesimi tutarım..tansiyonum düştüğü için böle bi gidip gelme olur..kendi kendime şimdi düzeldim derim..Sonra 10 20 saniye sonra..aslında kendime bi gelirim..o zman dülzemişim..
neden yaparım : İlk okulda bayıltırdım böyle insanları.. :)) daha hızlı nefes verip nefesimi daha çok tutarsam kendimi de bayıltabilirim :))
kısaca seninkide tansiyon filan dicem..?? küçük çaplı filan. ?
-----------------------------bu taktik acayip kafa yapıyo demin denedim :D
-
öncelikle HoşbuuuuLduk =)
pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.
zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.
bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..
-
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle HoşbuuuuLduk =)
pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.
zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.
bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..
-----------------------------
edindiğim bilgilere göre 1-2 ay çok kısa bi zaman , eski haline dönmen yıllarını alabilir . Bide asosyal bi yaşantın varsa oda önemli bi etken , sosyal etkinliklerini arttır , kendini iyi hissedeceksindir ... -
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle HoşbuuuuLduk =)
pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.
zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.
bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..
-----------------------------
edindiğim bilgilere göre 1-2 ay çok kısa bi zaman , eski haline dönmen yıllarını alabilir . Bide asosyal bi yaşantın varsa oda önemli bi etken , sosyal etkinliklerini arttır , kendini iyi hissedeceksindir ...
-----------------------------asosyallik yok hocam
fakat sosyal aktivitelerim az diyebilirim.
mesela ne gibi şeyler yapabilirim
spor , kitap okumak bunları yapıyorum ara sıra zaten.
