folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aşırı Dalgınlık..



Aşırı Dalgınlık..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    uz-i bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı spor yapıyormusun sabah kalktıgında spor yap basit hareketler   alinden geldiği kadar güne iyi baslamaya calış  düzelecektir


    -----------------------------

    spor yaparsan bütün günü sporda ne yapdığını düşünecek :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayakabılarını bağlamadan,yüzünü yıkamadan,yürümeden dene bakalım.

     

    http://www.toplumdusmani.net/modules/wordbook/entry.php?entryID=435


    -----------------------------

     

    hoca bu psikologlar uyku ilaçlarını dayamazlarsa gidicem.obsesyon,obsesif kompulsif doluymuş bende :D


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    ben de gördüğüm ve duydugum hiç bir şeyi unutmuyorum ha sanal alemde unutuyorum ama


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    yok hocam bende de böyle oluyor. Yol boyunca başka birşey düşündüğün için böyle olmakta. Eğer başka bir düşünceye kafanda odaklandığın için böyle oluyrsa aslında bu o kadar da kötü birşey değil. Coğu insan evden işe, işten eve gittiğinde sadece yolu düşünüyorken, sen kafanda başka sorulara cevap bulmaya çalışıyorsun. Bence bu güzel birşey hiç değişme hep böyle kal.


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    Bilgisayar'a çok takıldığımda, düzensiz ve az uyuduğumda, evden çıkmadığımda, iyi beslenemediğimde(malum öğrencilik) banada oluyor. Bu soylediklerimden uzak duracan :D Spor yapacan, kitap okuyacan, durumun çok kötüyse doktora gidecen. Bir şey yapmaz böyle devam edersen artık azaymır mı olursun şizofren mi bilemem :D


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    bu konu amerikadaki alkol bağımlıları, sex bağımlıları, hastalık hastaları nın katıldığı terapilere dönmüş :d

    bugn aramıza yani katılan PCoDeR arkadaşımıza hepbirlikte hoşgeldin diyiiip onu kucaklıyalıııımmm

    - (hepbirlikte) HOOŞGEEELDİİİİİİİN PCoDeeeeeeR. . . (şık şık şık şık)   :d.d


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    emre_gss bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam ..mesela ben nefesimi hızlı alıp veririm bi 20 sefer..son seferde nefesimi tutarım..tansiyonum düştüğü için böle bi gidip gelme olur..kendi kendime şimdi düzeldim derim..Sonra 10 20 saniye sonra..aslında kendime bi gelirim..o zman dülzemişim..

    neden yaparım : İlk okulda bayıltırdım böyle insanları.. :)) daha hızlı nefes verip nefesimi daha çok tutarsam kendimi de bayıltabilirim :))

    kısaca seninkide tansiyon filan dicem..?? küçük çaplı filan. ?


    -----------------------------

    bu taktik acayip kafa yapıyo demin denedim :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    öncelikle HoşbuuuuLduk =)

    pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.

    zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.

    bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle HoşbuuuuLduk =)

    pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.

    zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.

    bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..


    -----------------------------

    edindiğim bilgilere göre 1-2 ay çok kısa bi zaman , eski haline dönmen yıllarını alabilir . Bide asosyal bi yaşantın varsa oda önemli bi etken , sosyal etkinliklerini arttır , kendini iyi hissedeceksindir ...


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    bigpower bunu yazdı:
    -----------------------------

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle HoşbuuuuLduk =)

    pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.

    zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.

    bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..


    -----------------------------

    edindiğim bilgilere göre 1-2 ay çok kısa bi zaman , eski haline dönmen yıllarını alabilir . Bide asosyal bi yaşantın varsa oda önemli bi etken , sosyal etkinliklerini arttır , kendini iyi hissedeceksindir ...


    -----------------------------

    asosyallik yok hocam

    fakat sosyal aktivitelerim az diyebilirim.

    mesela ne gibi şeyler yapabilirim

    spor , kitap okumak bunları yapıyorum ara sıra zaten.

Toplam Hit: 5097 Toplam Mesaj: 39