Aşırı Dalgınlık..
-
1 ayakta işemeyi bırak. 2 bilgisayar başında ööle çatlayana kadar oturma..:)
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
oncelikle mutlaka doktora git derim.
duzenli beslen, yani ogunlerini kacirmamaya ozen goster, spor yapmaya ozen goster. hazir yiyecekler (fastfood tarzi) yerine ev yemeklerini tercih et ve mutlaka yesillik bulundur ogunlerinde.
-----------------------------+ pc den tv den bıraz uzak dur veya azalt hocam birde karı kıza cok bakma :P
-
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle HoşbuuuuLduk =)
pc başında fazla durmuyorum 1-2 aydır.
zaten işyerine gittiğimden aksam 8 akşam 5 akşama kadar pc görmüyorum diyebilirim.
bilgisayar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası..
-----------------------------
edindiğim bilgilere göre 1-2 ay çok kısa bi zaman , eski haline dönmen yıllarını alabilir . Bide asosyal bi yaşantın varsa oda önemli bi etken , sosyal etkinliklerini arttır , kendini iyi hissedeceksindir ...
-----------------------------asosyallik yok hocam
fakat sosyal aktivitelerim az diyebilirim.
mesela ne gibi şeyler yapabilirim
spor , kitap okumak bunları yapıyorum ara sıra zaten.
-----------------------------
mahelle maçlarında top toplayıcılık yap , zillere bas kaç :D aklına gelebilecek her türlü aktiviteyi yap , bilgisayar doğru kullanılmadığı zaman çok kötü şeyler olur insan kafayı sıyırablir mesela . -
Kafana son 1-2 yıl içinde büyük yada ufak seri darbe aldın mı ? (ciddiyim). Bide sigara içiyomusun?
-
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
Kafana son 1-2 yıl içinde büyük yada ufak seri darbe aldın mı ? (ciddiyim). Bide sigara içiyomusun?
----------------------------ard arda ölüm haberleri aldım tabi 2-3 sene oldu hala etkisindeyim diyebilirim.
sigara içiyorum.
-
bende kulaklıkta sesi yukseltip yurumeye basladigim zaman :D dunyadan kopuyorum bende dalmıyor degilim ;D
-
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
Kafana son 1-2 yıl içinde büyük yada ufak seri darbe aldın mı ? (ciddiyim). Bide sigara içiyomusun?
----------------------------ard arda ölüm haberleri aldım tabi 2-3 sene oldu hala etkisindeyim diyebilirim.
sigara içiyorum.
-----------------------------Bi arkadaşımız vardı bundan iki yıl önce bi oyunda kafasına seri darbeler aldı (fiziki ama psikolojik etki de yapabilir seninki gibi) birde deli gibi sigara içmeye başladı. 1-2 yıl sonra kafa bildiğin uçtu çocukta. Eskiden öyle değildi. Dediğim gibi o darbelerin ve sigaranın etkisi. Uzun uzun anlatmim çocuk aynı senin gibi oldu. Geçmiş olaylara bişey diyemem sigarayı azalt bi dene
-
sicaklar ve stres saolsun vertigo ilaclarina baslicam yakinda.. Cogu zaman basdonmesinden dolayi oldugum yerde gozum kapali saniyelerce beklemek zorunda kaliyorum.. Dalginlik zaten hep var keske olmasaydin be dalginlik :)
