Aşk Sayacı (Facebook App)
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------bu devirde tablemı kaldı hacı css ile yap tasarımı yeniden proje güzel facebook app' ile tutabilecek bişey
-----------------------------haklısın hocam,uğraşmak istemedim fazla güzel giderse değişiriz :D
-
ewli,nişanlı ya da sewgilisi olanlar atın bakalım hawanızı :D
-
abi bugun bende var bi cenabetlik ama anlamadim.
linkte tikladim direk "İstediğin sayfa bulunamadı." dedi ve URL http://www.facebook.com/4oh4.php olarak degisti :S -
rakkoc bunu yazdı:
-----------------------------abi bugun bende var bi cenabetlik ama anlamadim.
linkte tikladim direk "İstediğin sayfa bulunamadı." dedi ve URL http://www.facebook.com/4oh4.php olarak degisti :S
-----------------------------Sorun düzeltildi + güvenli gezinme desteği eklendi.
-
Nan.gün ne anlamadım yalnız, nedir yani, bin küsür demesi lazımdı =D
-
bi ton gün vermesi lazımdı, bendede nan.gün geldi :S
-
NaN.Gün
-
hocam onu hala çözemedim :(
-

Götüboklu ve Muharrem
Götüboklu ve Muharrem' ya mutluluklar diliyoruz.361.GünOnu seviyom!
Sende Sorgula!
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Götüboklu ve Muharrem
Götüboklu ve Muharrem' ya mutluluklar diliyoruz.361.GünOnu seviyom!
Sende Sorgula!
-----------------------------hocam o şekilde bi sürü yapmışlar :D
