folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerde Dövme Sorunu



Askerde Dövme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    yaptırmayın askerliğiniz bitsin ondan sonra yaptırın ne olacağı belli olmaz bu biraz şuna benziyor

    lise yada ilk okul okuduğunuzu düşünün yada okuyanlar bilir

    okula beyaz ayakkabı ile gidersiniz yarısı size bağırır eve yollar

    renkli bi ayakkabı ile gidersiniz azar işitirsiniz %90 eve yollanırsınız

    siyah bi ayakkabı giyersiniz sıradan geçersiniz çaktırmadan sınıfta kimse bişi demez ama gelir en gıcık hoca size 2 saat bağırır

    azarlar

     

    nereye düşeceğiniz kimlerin eline düşeceğinize bağlı bişi o yüzden siz siz olun dövme yi asker sonrasına bırakın

    not yukarda yazdıklarım kundura dışındaki ayakkabılar için geçerlidir bizim okulda (turizm lisesi ) kundura giymeyeni ya dövüolardı yada eve yolluolardı 


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    2 Adet dövmem var.. Valla çavuş talimgaha da gittim peşine alay karargahında s-2 yazıcısı da oldum cavuş da oldum.. Takmayın kafanızı yok öyle bişey

     


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Benim karşıma gelirseniz dövmeyle :D ugraştırırım diyim

    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 15 ay sorunsuz ASKERLİK yapacağım diyorsan hiç tavsiye etmem.. :)
    dövme yaptırıp çavuş talimgahtan atılarak 15 ay er olarak ben iyi bulaşık yıkarım dersen bence sağ koluna vileda temizlik bezi, sol kolunada tabak dövmesi yaptır derim :))

    -----------------------------

    ahahahahahahahahahahahahahahah :D:D:D:D:D:D

     

    mükeemmel :D


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    ıster ataturkun dovmesnı yaptırın ıster  genel kurmay baskanlarının hepsının ısmını yazdırın farketmez orası  askerıye şakası yok adamı .........  küfür yasak olmasa

    kontra bisiklet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    fivestar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim karşıma gelirseniz dövmeyle :D ugraştırırım diyim
    -----------------------------

    Gomtan mısın ki?


    İpimle kuşağım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BadMad
    BadMad's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

     

     

         Psikolojik Denge Merkezinde Kişilik Bızukluğu Adı Altında Erbas Defterine Not Düserler Usta Birliğine Gittiginde Nerde Boktan İş Var Hepsini Sana Yaptırırlar

      A.q Suratımızda İki Tane Çizik Var Diye Anıtkabire Göndermediler


    To Be Or Not To Be
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    tri bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu ne diye en  fazla döverler söverler  alışırsın:)
    -----------------------------

     

    La adamın sol kolunda Atatürk imzası dovmesi varmış bune diyebilirlermi ? bunun için dovebilirlermi ?

    Atatürk imzası Ay Yıldız falansa dostum bişey diyemezler kafanı yorma niye ay yıldız yaptırdın atatürk imzası yaptırdın koluna dicek halleri yok ya ...


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek
    hiç belli olmas mantığın bittiği yerde askerlik başlar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 15 ay sorunsuz ASKERLİK yapacağım diyorsan hiç tavsiye etmem.. :)
    dövme yaptırıp çavuş talimgahtan atılarak 15 ay er olarak ben iyi bulaşık yıkarım dersen bence sağ koluna vileda temizlik bezi, sol kolunada tabak dövmesi yaptır derim :))

    -----------------------------

    ahahahahahahahahahahahahahahah :D:D:D:D:D:D

     

    mükeemmel :D


    -----------------------------

    Böyle birşey olmaz.

    Her çavuş talimgahı aynı sonuçları göstermez. Sonuç olarak çavuş talimgahına kurs eri olarak düştüğünde göreceğin ilgi-ilgisizlik yada yiyeceğin kötek oradaki çavuşların ve en başta bölük çavuşunun davranışlarına,yönetimine göre değişir.

    Aşırı devrecilik olan bir yerde rahat edemezsin. Ve devrecilik oto bölüklerinde standart olarak vardır.

    Kara-Hava-Jandarma Deniz arasında uçurum vardır.

    Dövme yaptırdın diye seni kesecek halleri yok. Askeriyede RDM PRDM gibi danışmanlık merkezleri var. Psikolojin sağlamsa zaten seni gereken yere yönlendirirler.

    Askerlik hakkında yapılan yorumlara çok aldırmadan yapın gelin askerliğinizi.

    Dua edin bölük çavuşunuz iyi adaletli bir adam olsun. Benim bir üst devrem Bölük Çavuşu iken kaç kere esrar çekerken yakalayıp birşey yapamadığımı bilirim.Eğer bir bölükte de bölük çavuşu bunu yapıyorsa o bölük komple vukuat olur.

    Sıra bana geldiğinde ben kendi sistemimi oturttum tezkere alacağım gün Alay Komutanının oğlum gitme dediğini biliyorum.

    Her yerde durum farklı.

     

     


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 8177 Toplam Mesaj: 30