folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerde Dövme Sorunu



Askerde Dövme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    Sonuç 

    yiyeceğin posta sayısı bölgeye göre değişiklik göstermekle birlikte hazırda yaptıranlar dursun

    yaptırmayanlar ise ertelesin

     

    yoksa kimse birşey diyemez biri çıkar der götümde başım da dövme var bişi demediler

    diğeri der bi kaşım çekik dövdüler

    Türkiye burası nasıl doğusu batısı farklı asker de de öyle her yer farklı muamele  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Benim abimin her iki koluda dövme dolu ama askerde bişi dememişler :)


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Genele bakildiginda bir sey olmadigi görünmekte ancak, kisinin ruh hali ile diger postlarda da belirtildigi üzere

     

    RDM, PRDM denen bölümlerde bu tip kisilere yönelik muayeneler var. Tabiki dövmeye her sahip olanda ruh hastaliklari olacak diye de bir sey yok.

     

    yine genelleme yapilacak olursa, Askerlikte dövmenin bir sakincasi yok, ancak cok gözüken bir yerde ise ve sürekli komutanlarin gözüne carpar ise 

     

    sana karsi farkli bir bakis acisi sergilenebilir.

     

     

     


    Parlayan bizi paylar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    4eye bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim abimin her iki koluda dövme dolu ama askerde bişi dememişler :)


    -----------------------------

    abinin sana pembe yalanlar  atma ıhtımalı yokmu :|


    kontra bisiklet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    imqaan bunu yazdı:
    -----------------------------

    fivestar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim karşıma gelirseniz dövmeyle :D ugraştırırım diyim
    -----------------------------

    Gomtan mısın ki?


    -----------------------------

     

    evet 


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    ben sormuştum bi abiye kimisi sorun etmez ama pisikopata denk gelirsen sikerler demişti :D

    Konumu silenlere inat kürdüm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    normalde kimsenin biişi demeye hakkı yok...ama gittigin yerdeki rütbelilerin insiyatifi dogrultusunda sorun olabilir.bende kasımda askerim ve 3 tane dövmem var gitmeden önce yine yaptırcam bişi demeye hakları yok ayrıca umrumda bile değil :) en fazla döver cokda tıın :/

    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    ne biçim bi ülkede yaşıyoruz dimi.. adam kendi vücuduna dövme yaptırıyo rahatsız olmuyo .. elin adamı geliyo niye dövme yaptırdın diye fırça atma dövme sövme hakkına sahip oluyo.. nasıl kabullenebiliyoruz hiç anlamıs deilim..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    askerlik hakkında bilinmesi gereken şu : askerlik komutanda biter. Ama dövme konusunda yapacak bişeyleri yok, çıkaracaz kolundan diye uğraşacak halleri olmadığına göre bir iki laf ederler belki en fazla yada umursamaz geçerler , sırtında fln ise zaten kimse görmez bile.

     


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 8178 Toplam Mesaj: 30