Askere Gidicek Arkadaşlar..
-
Arkadaşlar yerler belli oldu. Tbt den bi tertip bulabilcez mi bakalım :)

125. Jandarma Er Eğitim Alay Komutanlığı Safranbolu/ KARABÜK
varmı gelen :)
-
daha aralık ortasında benim belli olacak ama karabük bartın civarı çıkması için neler vermezdim :(
nerelisin sen?
-
Beyler benimde yerim belli oldu İzmir foça jandarma komando ayın 1'inde teslim olucam.
-
Aloryan bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler benimde yerim belli oldu İzmir foça jandarma komando ayın 1'inde teslim olucam.
-----------------------------hah :)ayın 2 sinde sınava gireceğiz a.q :) sende izmirde olacaksın ozaman :)=
-
Şimdiden Hayırlı Teskereler..
-
nereye gidiyonuz yaa :D ben askeriyeden kaçıyom siz geliyonuz (: pazar günü tezkeremi alıyom ilgilenenlere :p
aloryan özellikle sana geçmiş olsun. benimde acemi birliğim izmir yenifoça. 2. bölükte yapmıştım ben. herkesin dediğini dicem bende git bi köprüden at kendini :)
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------nereye gidiyonuz yaa :D ben askeriyeden kaçıyom siz geliyonuz (: pazar günü tezkeremi alıyom ilgilenenlere :p
aloryan özellikle sana geçmiş olsun. benimde acemi birliğim izmir yenifoça. 2. bölükte yapmıştım ben. herkesin dediğini dicem bende git bi köprüden at kendini :)
-----------------------------vay ajan bitti demek daha dün gitmiştin lan ne çabuk bitti :)
-
yaa tabi dün gitmiştim. o dünü bide bana sor. bi bugün olmadı :D
-
Aloryan bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler benimde yerim belli oldu İzmir foça jandarma komando ayın 1'inde teslim olucam.
-----------------------------
:) İsmail Ercan'a dikkat et hocam :) komando eğitim çavuşu, eniştemdir :) -
emrah_melenkolia bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar yerler belli oldu. Tbt den bi tertip bulabilcez mi bakalım :)

125. Jandarma Er Eğitim Alay Komutanlığı Safranbolu/ KARABÜK
varmı gelen :)
-----------------------------Ben Karabük'teyim... Büyük TBT buluşması yapak... m_ali_Acikgoz@hotmail.com ekle konuşalım...
-
ulen askerde tbt buluşması yaparsanız harbi sağlam dayak yersiniz ha :D tbt tişörtüde giyin tam olsun :D
