Askere Gidicek Arkadaşlar..
-
T-Bag bunu yazdı:
-----------------------------
Sınava 2. gün girmeyi düşünüyorum ilk gün girenleri genellikle uzun yapıyorlar diye bir efsane var biz efsaneye kulak verelim ve ilk gün girmeyelim :)
8-9 Aralık gibi de sonuçlar açıklanır herhalde o zaman görüşürük :)
-----------------------------herkes 2. gün gidecem diyo 2. gün kalabalık olacak a.q
-
benide alsalar gitsem çok özledim yahu
-
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
manisaya düşmüşüm /: haydin hayırlısı :D adam akıllı biyere düştüğüme duacıyım :D
-----------------------------Ben dj alper+tarzan+metin abi+torn karşılarız seni.
-
Aydogan45 bunu yazdı:
-----------------------------
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
manisaya düşmüşüm /: haydin hayırlısı :D adam akıllı biyere düştüğüme duacıyım :D
-----------------------------Ben dj alper+tarzan+metin abi+torn karşılarız seni.
-----------------------------eyw kardeşim ;)
-
Tanrı hepinize kut versin...
İzmirde askerlik yapacak olanlar kafanıza takılan konular varsa yardımcı olabilir...
-
Aydogan45 bunu yazdı:
-----------------------------
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
manisaya düşmüşüm /: haydin hayırlısı :D adam akıllı biyere düştüğüme duacıyım :D
-----------------------------Ben dj alper+tarzan+metin abi+torn karşılarız seni.
-----------------------------ben askere gidiyom beni kim karşılayacak :))
-
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
MaliAcikgoz bunu yazdı:
-----------------------------
MikRoBiT bunu yazdı:
-----------------------------
ulen askerde tbt buluşması yaparsanız harbi sağlam dayak yersiniz ha :D tbt tişörtüde giyin tam olsun :D
-----------------------------Ben asker değilim... İşim gereği Karabük'te bulunuyorum... Yoksa işim olmaz bu lanet olasıca şehirde...
-----------------------------
karabük iyidir hacım :D kötü neyini gördün oranın :D
-----------------------------
Geldin mi Karabük'e? -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
daha aralık ortasında benim belli olacak ama karabük bartın civarı çıkması için neler vermezdim :(
nerelisin sen?
-----------------------------alper kusura bakma dün ilgilenemedim..
balıkesir/ bandırma
-
MaliAcikgoz bunu yazdı:
-----------------------------
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
MaliAcikgoz bunu yazdı:
-----------------------------
MikRoBiT bunu yazdı:
-----------------------------
ulen askerde tbt buluşması yaparsanız harbi sağlam dayak yersiniz ha :D tbt tişörtüde giyin tam olsun :D
-----------------------------Ben asker değilim... İşim gereği Karabük'te bulunuyorum... Yoksa işim olmaz bu lanet olasıca şehirde...
-----------------------------
karabük iyidir hacım :D kötü neyini gördün oranın :D
-----------------------------
Geldin mi Karabük'e?
-----------------------------tbt karabük buluşması varmı katılan :D
ii oldu ya tbt den 1 tanıdık üni arklardan 1 tertip :) daha gitmeden sırtı sağlama alıyoruz :)
-
siz iyisini yine birde bana bakın
genelde eğittiği askeri personelin, yüzde doksandokuzunu doğu'daki karakollara gönderen eğitim alayıdır. askerlik açısından en zor eğitimlerin verildiği yerlerdendir.
