Askeri Okuldan İstifa Etmek Hakkında !!
-
sorununun ne oldunu bilmiyorum ama sorunlarını aşmaya çalış orada olduna göre zeki ve şanslısın oraya girmek için millet nelere katlanıyor senin yerinde olmak isteyen kaç kişi vardır şu an üstelik paranda yokmuş en az 30-40 milyar tazminat ödersin hem şimdi burdan ayrılırsan ilerki dönemdde ne iş yapacaksın geleceginide düşün
-
Kardeşim Bende Askerden Geleli Yaklasık Bir Sene Oluyor Ama Hiç Unutmam Benzetmek gibi Olmasın Bulundugum Yerdeki Yani Şırnaktaki Karakolumun Astsubayı Olan Bi Abim Babasının Vefati Uzerine Meslegi Bırakıp Annesinin Yanında Olmak İstedi Saten Bulunduhumuz Bolge Olarakta Cok SıkıntıLı Hissettiğini Bizlere Hep Anlatırdı Ama Bırakmak Kolay Değil bunu biliyordu Tazminat Mevzusu Yani Ama O gende Bir yol Buldu Tetik Parmahını Kazayla Kesilmiş Gibi Yapıp Emekli Oldu Sakın Yanlıs Anlama Bunu Sana Tavsiye Etmiyorum Ama Bu Yollarla Anca Tazminat Odemeden Ayrıla Bilirsin Bir Yol Daha Var Ama O solenme..
Saygılarımla...
-
arkadaşlar cok guzel yazmısınız ama gercekten kolay degil yada ben bunaldım iyice fakat kafaya koydum bırakıcam
ZeroCool ozel olan neyse pm atarsan sevınırım bu arada yabancı kadınla evlenıncede bırakıyormusun fakat işte tazminat olayı var bu seferde
-
Su anda okuL mezunu degiLsen kendini okuLdan attırabiLirsin.. MeseLa bizim arkadas aLkoL aLarak kendini attırmıstı.. tabi iice arastır eger namaz kıLarsan damga yersin onu tavsiye etmem ama hafta sonLarı resmi kıyafetLere cürüm isLersen okuLun son günü biLe oLsa okuLdan atıLırsın veya annen kapaLıysa kendini ispiyonLayıp bi yöntemini buLup son gün dahi oLsa kendini okuLdan attırabiLirsin.. DikkatLi oLmak Lazım..
-
Hojam en azindan askeri okul secmeyi dusunenlere bir ders olur iyice dusunurler oncelikle.
konu hakkinda bilgim yok ama umarım bi cevap bulursun.
-
arkadaş bu mesleği yapmak istemiyor ve paran yoksa tek yapabileceğin şey tazminat ödememek için kendini attırmak başka yolu yok benim amca oğlu 15 yılın dolmasını bekliyodu istifa etmek için ama süre dolmadan atıldı tazminat ödemedi
-
işte bende o 15 yılı olayını yaşamamk ıcın bir an once gitmek istiyorum 30 agustosa kadar sanırım atılmak tek yol :) şimdide atmazlar şabanın filmindeki gibi şapkasına işesem
atıymısın aga
atmireemmm ulen :D
-
Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
Su anda okuL mezunu degiLsen kendini okuLdan attırabiLirsin.. MeseLa bizim arkadas aLkoL aLarak kendini attırmıstı.. tabi iice arastır eger namaz kıLarsan damga yersin onu tavsiye etmem ama hafta sonLarı resmi kıyafetLere cürüm isLersen okuLun son günü biLe oLsa okuLdan atıLırsın veya annen kapaLıysa kendini ispiyonLayıp bi yöntemini buLup son gün dahi oLsa kendini okuLdan attırabiLirsin.. DikkatLi oLmak Lazım..
-----------------------------
hoca alkol olayı felan boş öle bişey olsaydı okula almazlardıfivestar heralde yanlış hatırlamıyosam emekli olarak kurtulabiliosun parasız cezasız beleşten ayrılmanın başka yolu yok galiba ama araştır yeni şeyler bulursn
-
Sana kesin çözüm. Askeriye irticacı sevmez mandacı sevmez ender kurumlardan. Said Nursî kitapları al oku etrafındakilere de okut seni sorguluycaklar o zaman hiç konuşma, keskin ve alaycı bak. Konuşursan altta kalırsın hiç cevap verme. atarlar ve bir daha giremezsin, tazminat da ödemezsin önüne bişey koyulursa imzalama.
-
