folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerinizi Uğurlayın



Askerinizi Uğurlayın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    s.a arkadaşlar artık söyleyecek sözüm kalmadığı yerdeyim:D

    yarın öğlen yola çıkıyorum allahın izniyle uzun bi süre yokum

    hatay serinyol jandarma olduk:D orda acemiliğini yapanlar veya

    orayı bilenler varsa biraz anlatırsa sevinirm


    hayat umut ederek yaşanilan, senaryosu belli bir sinema filmi değil, sikinizin dikine gitmeniz gereken doğaçlama bir tiyatrodur. haydi kolay gelsin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hayırlı teskereler yolun açık olsun kardeşim

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Hayırlı teskereler kardeşim yolun açık olsun... (copy paste gibi oldu be değil ama :))


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hayırlı teskereler hocam :)

    şunu söyliyim hatay yanıyo yazları hatta şuan da öyle :) 

    o sıcakta ii sürünmeler  :P torunlarım askere gidiyo ben hala burdayım böğrenciliğe dewam :F


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    İnşA kazasız belasız gidip gelirsin. Allah C.C senden yardımlarını esirgemesin. Yolun açık olsun

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek
    :D:D bu sıcakta valla:D bilmiyorum

    hayat umut ederek yaşanilan, senaryosu belli bir sinema filmi değil, sikinizin dikine gitmeniz gereken doğaçlama bir tiyatrodur. haydi kolay gelsin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    oy oy

    abim yapti orda acemi birligi ve usta birligini

    acemi askere izdiraptir

    allah yardimcin olsun..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Hayırlı teskereler kardeşim yolun açık olsun...

    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Zokoro bunu yazdı:
    -----------------------------

    torunlarım askere gidiyo ben hala burdayım böğrenciliğe dewam :F
    -----------------------------

    sende gidiceksin nasıl olsa :)) 


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Sağsağlim git sağsalim gel kardesim. Allaha emanet ol. kısmetse bende 3 devre gidiyorum ağustosta yolcuyum.

    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Allah yardımcın olsun. selam et herkese...

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
Toplam Hit: 3685 Toplam Mesaj: 37