Askerliği Tecil Ettimek
-
müridler 2 gün önce askerli kağıdım geldi yapılan yoklama da yoklama kaçağı olarak görünüyomuşum amma velakin ben dgs(dikey geçiş sınavı)' ye hazırlanıom bu askerliği nasıl erteletebilirim bana bi yardım edin bi kaç kişi açık öğretim kayıtları başlayana kadar yoklama kaçağı olarak takılmaya devam et
daha sonra kayıt olunca okul hallediomuş dediler bu şekilde yaparsam bi sorun olurmu acaba beni aydınlatınız bu ara da muayene olmadım ve 1990 doğumluyum saygılar......
-
her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum
diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay
-
Diplomanı al git kardeşim ben askerligi tecil ettirecem de adam sana sormuyor zaten ne yapacaksın tecil ettirip die...yoklama kacagı olduguna dair bi dilekce doldurursun gecen gün ben kuzenle gittim oda yoklama kacagıydı neden gelmedigine dair abi kagıda yazıyorsun işte imzanı cakıp veriyorsun ama o gidecek tecil işi hakkında kacaklara ne yaparlar bilmem...Mayısın 10 nunda benimde yer belli olacak...hayırlı günler..
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum
diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay
-----------------------------okuyupta bildirmeyenler için ceza kesiliyormu peki ? yoklama kaydı yaptırtmayanlar fakat okuyanlar ?
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum
diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay
-----------------------------okuyupta bildirmeyenler için ceza kesiliyormu peki ? yoklama kaydı yaptırtmayanlar fakat okuyanlar ?
-----------------------------okuyanlarınkini okul bildiriyo senin bişi yapmana gerek yok
-
eyw bunu dediğin iyi oldu 5000 tl borç dile kolay :|
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
eyw bunu dediğin iyi oldu 5000 tl borç dile kolay :|
-----------------------------hocam yalnız benim diploma burdur da bunun başka bi yolu yokmu acaba burdan burdura gidip diplomayı almam nerdeyse 3 günümü alır bu benim için çok büyük bi zaman kaybı eğer başka bi yolu varsa daha çabuk halledebileceğim bi yol yoksa mike mike yapıcam gidip alıcam diplomayı
-
hiçbişeye gerek yok.
kendin git tecil için geldim dersin.
2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.
-
dertli bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişeye gerek yok.
kendin git tecil için geldim dersin.
2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.
-----------------------------2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------dertli bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişeye gerek yok.
kendin git tecil için geldim dersin.
2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.
-----------------------------2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar
-----------------------------bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.
herkesin böyle bir hakkı vardır.
-
dertli bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------dertli bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişeye gerek yok.
kendin git tecil için geldim dersin.
2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.
-----------------------------2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar
-----------------------------bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.
herkesin böyle bir hakkı vardır.
-----------------------------müridler açıklığa kavuşturalım 2 yıllık bitirdim şimdi diploma istiyolarmı istemiyolarmı ?
