folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerliği Tecil Ettimek



Askerliği Tecil Ettimek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    müridler 2 gün önce askerli kağıdım geldi yapılan yoklama da yoklama kaçağı olarak görünüyomuşum amma velakin ben dgs(dikey geçiş sınavı)' ye hazırlanıom bu askerliği nasıl erteletebilirim bana bi yardım edin bi kaç kişi açık öğretim kayıtları başlayana kadar yoklama kaçağı olarak takılmaya devam et

    daha sonra kayıt olunca okul hallediomuş dediler bu şekilde yaparsam bi sorun olurmu acaba beni aydınlatınız bu ara da muayene olmadım ve 1990 doğumluyum saygılar......


    son bitlisli
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum

    diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Diplomanı al git kardeşim ben askerligi tecil ettirecem de adam sana sormuyor zaten ne yapacaksın tecil ettirip die...yoklama kacagı olduguna dair bi dilekce doldurursun gecen gün ben kuzenle gittim oda yoklama kacagıydı neden gelmedigine dair abi kagıda yazıyorsun işte imzanı cakıp veriyorsun ama o gidecek tecil işi hakkında kacaklara ne yaparlar bilmem...Mayısın 10 nunda benimde yer belli olacak...hayırlı günler..


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum

    diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay


    -----------------------------

     

     

    okuyupta bildirmeyenler için ceza kesiliyormu peki ? yoklama kaydı yaptırtmayanlar fakat okuyanlar ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    her gün için ceza kesiyorlar, 3000 - 5000 ödeyenleri biliyorum

    diplomanla git anlat dgsye giricem diye tecil etsinler, yoksa ninay nanay nay


    -----------------------------

     

     

    okuyupta bildirmeyenler için ceza kesiliyormu peki ? yoklama kaydı yaptırtmayanlar fakat okuyanlar ?


    -----------------------------

    okuyanlarınkini okul bildiriyo senin bişi yapmana gerek yok


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    eyw bunu dediğin iyi oldu 5000 tl borç dile kolay :|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyw bunu dediğin iyi oldu 5000 tl borç dile kolay :|


    -----------------------------

    hocam yalnız benim diploma burdur da bunun başka bi yolu yokmu acaba burdan burdura gidip diplomayı almam nerdeyse 3 günümü alır bu benim için çok büyük bi zaman kaybı eğer başka bi yolu varsa daha çabuk halledebileceğim bi yol yoksa mike mike yapıcam gidip alıcam diplomayı


    son bitlisli
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    hiçbişeye gerek yok.

    kendin git  tecil için geldim dersin.

    2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiçbişeye gerek yok.

    kendin git  tecil için geldim dersin.

    2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.


    -----------------------------

     

    2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    hiçbişeye gerek yok.

    kendin git  tecil için geldim dersin.

    2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.


    -----------------------------

     

    2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar


    -----------------------------

     

    bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.

    herkesin böyle bir hakkı vardır.


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    hiçbişeye gerek yok.

    kendin git  tecil için geldim dersin.

    2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.


    -----------------------------

     

    2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar


    -----------------------------

     

    bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.

    herkesin böyle bir hakkı vardır.


    -----------------------------

    müridler açıklığa kavuşturalım 2 yıllık bitirdim şimdi diploma istiyolarmı istemiyolarmı ?


    son bitlisli
Toplam Hit: 1830 Toplam Mesaj: 15