Askerliği Tecil Ettimek
-
frt bunu yazdı:
-----------------------------
dertli bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------dertli bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişeye gerek yok.
kendin git tecil için geldim dersin.
2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.
-----------------------------2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar
-----------------------------bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.
herkesin böyle bir hakkı vardır.
-----------------------------müridler açıklığa kavuşturalım 2 yıllık bitirdim şimdi diploma istiyolarmı istemiyolarmı ?
-----------------------------dgs ile aöfye geçicektim 2010 kasım ayında galiba tecil için gitmiştim biraz geç gittim, diplomamı aldılar işlem yaptıla hatta özellikle diplomayı istediler sonra da doktora gittim sağlık ocağına rapor aldım tecil oldu.
sen şimdi askerlik şubesine telefon aç oradaki memura sor diplama lazımmı diye, sana benim dediklerimi diyecek büyük ihtimalle
-
diplomanı alabiliyorsan yanıda al git.. belki lazım olur.
ancak okul bitirmen yada okuyor olman önemli değil.
okuyan yada okumyanın 2 yıl tecil ettirme hakkı var.
eğerki sebep sorarlarsa sınava hazırlanıyorum okuyacam dersin olur biter.
bundan 3 ay öncesine kadar böyleydi ancak son üç içinde değiştiyse bilemeyecem
-
Hocam daha önce tecil ettirdim.Sonra tecil bitince askere gittim.
Hiçbir sorun olmaz korkmana, tedirgin olmana gerek yok.
Diploman varsa 2 tane fotokopi çek ve orjinali ile birlikte askerlik şubesine git.Birde kimlik fotokopisi olsun 2 tane.
Danışmaya git. Tecil için geldim de.Onlar seni yönlendirir ( şu kata git sağdaki 2. oda vs.. gibi )
Muayene olacaksın herkes gibi.Ama senin doldurduğun evrak tecil evrakı olduğu için en son evrakları teslim ederken sana tecil süreni söleyecekler.Tecil olmayanlar ise ölece gider..
Eğer diploman yoksa okul vs. durumlar varsa okuldan öğrenimini sürdürdüğüne dair RESMİ evrak alıp gitmen lazım.Yine aynı işlemler...
Yoklama kaçaklığı, bakaya durumu falan hikaye ...
-
arkadaşlar yardımlarınız için sağolun ben diplomayı alıp gidiom o zaman haydin selametle ....
