folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerliği Tecil Ettimek



Askerliği Tecil Ettimek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    hiçbişeye gerek yok.

    kendin git  tecil için geldim dersin.

    2 yıl tecil ettirme hakkın var. bir neden belirtmene olmadan.


    -----------------------------

     

     

    2 yıllık bitirmişse diplomayı istiyorlar

     


    -----------------------------

     

    bitirmeyen biriside tecil ettirebilir.

    herkesin böyle bir hakkı vardır.


    -----------------------------

     

    müridler açıklığa kavuşturalım 2 yıllık bitirdim şimdi diploma istiyolarmı istemiyolarmı ?


    -----------------------------

     

    dgs ile aöfye geçicektim 2010 kasım ayında galiba tecil için gitmiştim biraz geç gittim, diplomamı aldılar işlem yaptıla hatta özellikle diplomayı istediler sonra da doktora gittim sağlık ocağına rapor aldım tecil oldu.

    sen şimdi askerlik şubesine telefon aç oradaki memura sor diplama lazımmı diye, sana benim dediklerimi diyecek büyük ihtimalle


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    diplomanı alabiliyorsan yanıda al git.. belki lazım olur.

    ancak okul bitirmen yada okuyor olman önemli değil.

    okuyan yada okumyanın 2 yıl tecil ettirme hakkı var.

    eğerki sebep sorarlarsa sınava hazırlanıyorum okuyacam dersin olur biter.

    bundan 3 ay öncesine kadar böyleydi ancak son üç içinde değiştiyse bilemeyecem


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Hocam daha önce tecil ettirdim.Sonra tecil bitince askere gittim.

    Hiçbir sorun olmaz korkmana, tedirgin olmana gerek yok.

    Diploman varsa 2 tane fotokopi çek ve orjinali ile birlikte askerlik şubesine git.Birde kimlik fotokopisi olsun 2 tane.

    Danışmaya git. Tecil için geldim de.Onlar seni yönlendirir ( şu kata git sağdaki 2. oda vs.. gibi )

    Muayene olacaksın herkes gibi.Ama senin doldurduğun evrak tecil evrakı olduğu için en son evrakları teslim ederken sana tecil süreni söleyecekler.Tecil olmayanlar ise ölece gider..

    Eğer diploman yoksa okul vs. durumlar varsa okuldan öğrenimini sürdürdüğüne dair RESMİ evrak alıp gitmen lazım.Yine aynı işlemler...

     

    Yoklama kaçaklığı, bakaya durumu falan hikaye ...

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaşlar yardımlarınız için sağolun ben diplomayı alıp gidiom o zaman haydin selametle ....


    son bitlisli
Toplam Hit: 1829 Toplam Mesaj: 15