folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerlik Tecil Lise



Askerlik Tecil Lise

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım


    Break Dance Bboy MaxeL
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?

     


    www.kriptopedi.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?

     

    hocam  halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    MaxeL bunu yazdı
    Easx bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?

     

    hocam  halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım

    açık meslek lisesi okuyorsan yinede halk eğitime göndermişlerdir diye biliyorum . İstersen arayıp bir sor kayıdınıda okuldan mı yaptın yoksa açıköğretim bürosundan mı?


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı
    Easx bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?

     

    hocam  halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım

    açık meslek lisesi okuyorsan yinede halk eğitime göndermişlerdir diye biliyorum . İstersen arayıp bir sor kayıdınıda okuldan mı yaptın yoksa açıköğretim bürosundan mı?

    okuldan yaptım hocam ek c 2 belgesıne not düşülmesi gerekiyormuş. şu şu tarihte girişim ve çıkışımın olması gerekiyormuş. hocayıda aradım ben yazamam diyo 

    MaxeL tarafından 21/Kas/13 14:28 tarihinde düzenlenmiştir

    Break Dance Bboy MaxeL
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    ilk okul felan değil şuan hangi okuldaysan ondan al götür

    tecil etmiyoranız , benim kendi isteğime bağlı olan tecil hakkım olan 3 yılı kullanmak istiyorum de (her vatandaşın ya 2 yada 3 yıl tecil hakkı olması gerkeiyor)

    srsr_mnyk tarafından 21/Kas/13 15:50 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek
    break bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?

    hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş


    Break Dance Bboy MaxeL
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    MaxeL bunu yazdı
    break bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?

    hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş

    Subeye git tekrar durumu anlat artik askeriye sana yazi mi verir yoksa kendileri mi arar onlar karar versin. Gerekirse sube baskani ile gorus muhakkak yardimci olur. 


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek
    break bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı
    break bunu yazdı
    MaxeL bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum  meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama.   ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım

    Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?

    hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş

    Subeye git tekrar durumu anlat artik askeriye sana yazi mi verir yoksa kendileri mi arar onlar karar versin. Gerekirse sube baskani ile gorus muhakkak yardimci olur. 

    pazartesi eski okuluma gidiceğim tekrar. 


    Break Dance Bboy MaxeL
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosnaK
    BosnaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Aynısı bana olmustu kovulmustum bitanesinden öbürüne geçtim son sınıfta askerlik geldi Ek-C2 götürdüm kayıt tarihi 2012ydi

     

    2016ya tecil ettiler vay dedim dünyalar benim oldu :)

     

    Ertesi gün aradılar kardeşşşş yanlışlık olmus tecil 2013 dedilerdi :(

     

    Cok üzülmüstüm ama onlar buluyor ney nerde nasıl hangi tarihte diye düşünüyorum.

     

Toplam Hit: 1474 Toplam Mesaj: 12