Askerlik Tecil Lise
-
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
-
MaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?
-
Easx bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?
hocam halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım
-
MaxeL bunu yazdıEasx bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?
hocam halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım
açık meslek lisesi okuyorsan yinede halk eğitime göndermişlerdir diye biliyorum . İstersen arayıp bir sor kayıdınıda okuldan mı yaptın yoksa açıköğretim bürosundan mı?
-
Easx bunu yazdıMaxeL bunu yazdıEasx bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Hocam tam hatırlamıyorumda okulun o belgeleri açıköğretime göndermesi lazım bildiğim kadarıyla halk eğitime sordun mu belgeyi?
hocam halk eğitiem bağlı değilm ben liseye bağlıyım
açık meslek lisesi okuyorsan yinede halk eğitime göndermişlerdir diye biliyorum . İstersen arayıp bir sor kayıdınıda okuldan mı yaptın yoksa açıköğretim bürosundan mı?
okuldan yaptım hocam ek c 2 belgesıne not düşülmesi gerekiyormuş. şu şu tarihte girişim ve çıkışımın olması gerekiyormuş. hocayıda aradım ben yazamam diyo
MaxeL tarafından 21/Kas/13 14:28 tarihinde düzenlenmiştir -
ilk okul felan değil şuan hangi okuldaysan ondan al götür
tecil etmiyoranız , benim kendi isteğime bağlı olan tecil hakkım olan 3 yılı kullanmak istiyorum de (her vatandaşın ya 2 yada 3 yıl tecil hakkı olması gerkeiyor)
srsr_mnyk tarafından 21/Kas/13 15:50 tarihinde düzenlenmiştir -
MaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?
-
break bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?
hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş
-
MaxeL bunu yazdıbreak bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?
hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş
Subeye git tekrar durumu anlat artik askeriye sana yazi mi verir yoksa kendileri mi arar onlar karar versin. Gerekirse sube baskani ile gorus muhakkak yardimci olur.
-
break bunu yazdıMaxeL bunu yazdıbreak bunu yazdıMaxeL bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba ben 1994 doğumluyum meslek lisesi açık öğretim okuyorum lise 4 deyim askerlik tecil ettirmem gerekiyormuş galiba. ec 2 belgesi aldım ama. ilk kayıt olduğum lise.den belge istiyorlar giriş çıkış belgesini. istiyorlar okulda bu kayıtlarımız yok diyo napıcağımı şaşırdım kaldım
Askerligimi askerlik subesinde yaptim. Subeci olarak calistim. 94' lulerin muayenesi bu yilin sonuna kadar. Sen okul okuyorsan eger ve askere gitmek istemiyorsan okulundan alacagin Ek C-2 ogrenci belgesi yeterli. Sana subeden ne dediler tam olarak?
hocam C2 belgesinin alt kısmına eski atıldığım okula ait ilk kayıt olduğum tarih ve okuldan atıldığım tarihi not olarak düşülmesi gerekiyormuş
Subeye git tekrar durumu anlat artik askeriye sana yazi mi verir yoksa kendileri mi arar onlar karar versin. Gerekirse sube baskani ile gorus muhakkak yardimci olur.
pazartesi eski okuluma gidiceğim tekrar.
-
Aynısı bana olmustu kovulmustum bitanesinden öbürüne geçtim son sınıfta askerlik geldi Ek-C2 götürdüm kayıt tarihi 2012ydi
2016ya tecil ettiler vay dedim dünyalar benim oldu :)
Ertesi gün aradılar kardeşşşş yanlışlık olmus tecil 2013 dedilerdi :(
Cok üzülmüstüm ama onlar buluyor ney nerde nasıl hangi tarihte diye düşünüyorum.
