Askerlik Tecil Lise
-
BosnaK bunu yazdı
Aynısı bana olmustu kovulmustum bitanesinden öbürüne geçtim son sınıfta askerlik geldi Ek-C2 götürdüm kayıt tarihi 2012ydi
2016ya tecil ettiler vay dedim dünyalar benim oldu :)
Ertesi gün aradılar kardeşşşş yanlışlık olmus tecil 2013 dedilerdi :(
Cok üzülmüstüm ama onlar buluyor ney nerde nasıl hangi tarihte diye düşünüyorum.
Evet kardesim okul bitince diploma ve 2 fotokopiyle git 2 yil daha tecil hakkin olacak.
Toplam Hit: 1477 Toplam Mesaj: 12
