Askerlik Yeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    BLuesLive bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende 88 / 2 gidiyorum Edirneee :D

     

    aslında gitcem mı gitrmicem mı bilmorum üniversiteye dewam etsem mı :s kararsız kaldım bilmom ama zamaında gitmem ii olur  sizce ?

     okusam mı yoksa askere mı gitsem :s bi akıl  verin :)


    -----------------------------

     uni mezunları kısa yapıyor uni bitir öyle askerlik yap derim

     


    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    ben 88 liiyim ama açık öğretim yazdım birazcık ertelendi sanırım :) 5 sene sonra bu topici hortlarıtım inşallah :)

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    78/3 Under Zero - sivas emret komutanim

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    87/4 olarak halen askerliğimi yapmaktayım acemilik erzincan dı (buzullar ülkesi diyebiliriz) çok çetin bir acemilik oldu

    dağıtıma geldim bugün itibariyle uçak yolculuğum da çok keyifli geçti :) uçakta herkes askerdi

    usta birliğim sakarya inş. hayırlısı 88/1 tertiplere de başarılar diliyorum biraz sabır ve dikkat emre itaat ve saygı

    zaten gerisi geliyor bunlara dikkat etti mi askerliği hiç anlamıyorsunuz bile ama şurasını da söliim şu bilgisayarı bile

    çok özlüyorsunuz askerde :( herşeyden uzak kalıyorsunuz birden özgürlüğünüz kısıtlanıyor ....ama sayılı gün geçer

    bütün askerlere selam Allah yardımcınız olsun hiç de kolay bir iş değil


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    Dedelerimiz biraz askerlik anısı anlatında neye dikkat edecez onu ögrenek burda acami askerlere faydalı olur yani bana ve benim gibi 88 devrelere

    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    gecelerisarankorku bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dedelerimiz biraz askerlik anısı anlatında neye dikkat edecez onu ögrenek burda acami askerlere faydalı olur yani bana ve benim gibi 88 devrelere
    -----------------------------
    ewet ne yapacagımızı önemli şeyleri söylerseniz zorluk çekmeyiz...

    mesela kimi giderken yanında büyük havlu al diyor ...

    kimi yanına hiç bir şey alma orada alırsın diyor..


    Dur be kadınnnn....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    gecelerisarankorku bunu yazdı:
    -----------------------------

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Codißody bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla bn 88/3 gıdıorm agustost'da Sultanahmet Allaha emanetim. :)
    -----------------------------
    vay benim tertip'im :D biz nereye düşecez bakalım...
    -----------------------------

    Ben 88/2 askerim siz benim neyim oluyonuzya öztorunmu dedeler 88/3 benim neyim oluyooo


    -----------------------------
    öyle şimdi dede torun ayrımı yapmayalım hoca :D hepimiz müridiz ((:

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek
    şimdi ben tecilliğdim tecil bozdurdum  banada söylerlermi neyecıkacagımı

    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    godfather
    godfather's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Acemiliği Kırkağaç, ustalığı e.foça (komando okulu) olanlara itina ile tüyo verilir :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    valla ben ne dede nede torun muhabbetıne gıdıorm bn vatan borcumu yerıne getırmeye gıdıorum. dede muhabbetı yapanlarada kıl oluyorum olmayada devam adicem :)

    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
Toplam Hit: 9672 Toplam Mesaj: 26