Askerlik Yeri
-
BLuesLive bunu yazdı:
-----------------------------bende 88 / 2 gidiyorum Edirneee :D
aslında gitcem mı gitrmicem mı bilmorum üniversiteye dewam etsem mı :s kararsız kaldım bilmom ama zamaında gitmem ii olur sizce ?
okusam mı yoksa askere mı gitsem :s bi akıl verin :)
-----------------------------uni mezunları kısa yapıyor uni bitir öyle askerlik yap derim
-
ben 88 liiyim ama açık öğretim yazdım birazcık ertelendi sanırım :) 5 sene sonra bu topici hortlarıtım inşallah :)
-
78/3 Under Zero - sivas emret komutanim
-
87/4 olarak halen askerliğimi yapmaktayım acemilik erzincan dı (buzullar ülkesi diyebiliriz) çok çetin bir acemilik oldu
dağıtıma geldim bugün itibariyle uçak yolculuğum da çok keyifli geçti :) uçakta herkes askerdi
usta birliğim sakarya inş. hayırlısı 88/1 tertiplere de başarılar diliyorum biraz sabır ve dikkat emre itaat ve saygı
zaten gerisi geliyor bunlara dikkat etti mi askerliği hiç anlamıyorsunuz bile ama şurasını da söliim şu bilgisayarı bile
çok özlüyorsunuz askerde :( herşeyden uzak kalıyorsunuz birden özgürlüğünüz kısıtlanıyor ....ama sayılı gün geçer
bütün askerlere selam Allah yardımcınız olsun hiç de kolay bir iş değil
-
Dedelerimiz biraz askerlik anısı anlatında neye dikkat edecez onu ögrenek burda acami askerlere faydalı olur yani bana ve benim gibi 88 devrelere
-
gecelerisarankorku bunu yazdı:
-----------------------------
Dedelerimiz biraz askerlik anısı anlatında neye dikkat edecez onu ögrenek burda acami askerlere faydalı olur yani bana ve benim gibi 88 devrelere
-----------------------------
ewet ne yapacagımızı önemli şeyleri söylerseniz zorluk çekmeyiz...mesela kimi giderken yanında büyük havlu al diyor ...
kimi yanına hiç bir şey alma orada alırsın diyor..
-
gecelerisarankorku bunu yazdı:
-----------------------------ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
Codißody bunu yazdı:
-----------------------------
valla bn 88/3 gıdıorm agustost'da Sultanahmet Allaha emanetim. :)
-----------------------------
vay benim tertip'im :D biz nereye düşecez bakalım...
-----------------------------Ben 88/2 askerim siz benim neyim oluyonuzya öztorunmu dedeler 88/3 benim neyim oluyooo
-----------------------------
öyle şimdi dede torun ayrımı yapmayalım hoca :D hepimiz müridiz ((: -
şimdi ben tecilliğdim tecil bozdurdum banada söylerlermi neyecıkacagımı
-
Acemiliği Kırkağaç, ustalığı e.foça (komando okulu) olanlara itina ile tüyo verilir :)
-
valla ben ne dede nede torun muhabbetıne gıdıorm bn vatan borcumu yerıne getırmeye gıdıorum. dede muhabbetı yapanlarada kıl oluyorum olmayada devam adicem :)
