Askerlik Yeri
-
77/1 vaaamı acep sanırım Mezar taşımızı çoktan diktiler. :)
Erzincanda Acemilik yapacak Askerlere Şimdiden tavsiyem, İç çamaşır olarak sıcak tutacak cinsten bişiler yanınızda götürün, Sakın Kitap okuyacam diye benim gibi yanınızda Kitap felan götürmeyin, Nizamiyede Gırgır konusu olursunuz. :)
-
ben 88 e 2 gidiyom allah nasip ederse ama nereye gitcemi merak ediyorum:D
-
dede torun muhabbeti burda bi espiri sadece gidip gelenler askerlikte ki anılarını anlatsın da az da olsa bılgımız olsun dreampark87 tertim bende 88/2 askerim
-
Sivasa gidecekler söyliyim kışın gitmeyin sibirya gibi oluyor. -37 dereceyi biliyonuzmu siz. Acemilik+ustalık ikisinide orada yaptım, giden olursa PM den tüyo verilir. 78/4 yaptım, vaaay be 10 sene olcak nasipse bu kışın.
Ehtiyarlamışız yav :D
-
askere gidecek arkadaşlarıma benden birkaç tavsiye..
sevgiliniz varsa vedalaşın annenizle babanızla vedalaşın evinizle bilgisayarınızla arkadaşlarınızla.....
askerliğin amacı insana sabrı öğretmektir. öncelikle sabırlı olun sivil hayat gibi değil sürekli emir altındasınız
hakarete küfüre alışmalısınız askerliğinizin en zor dönemi ve sıkıntılı dönemi acemilik olacaktır
hayatında küfür duymamış kimseden emir almamış kişiler askerde çok zorlanıyor. kafanızı takmayın hiçbirşeye
sonuçta 460 gün +1 günü varmı ? yok elbette bitecek. Amirlerinize üstlerinize komutanlarınıza saygılı olun
size verilen görevi tam olarak yaparsanız orada sevilen bir şahsiyet olursunuz. zaten önemli olan kendini sevdirmektir
acemi birliğine giderken yanınıza köntör kartlarından bolca alın orada bulmak zor oluyor eşya olarak fazla bişiy götürmeyin
zaten orada pijama dahil herşeyi verecekler siz sadece üzerinizdeki sivil elbiselerle gidin. eğer soğuk bölgelere gidiyorsanız
kalın içlik yünlü kazak filan götürün bunların da haki yeşil renk olmasına dikkat edin başka renk yasak çünkü
traş takımı alın tırnak makası elbise askısı bi de en önemlisi ellerinize ve yüzünüze süreceğiniz kremdir. birkaç tüp krem almanızda fayda var. kaliteli bişey olursa daha iyi olur ilk günlerde elleriniz çok çatlayacak
bir de yanınıza boyna asılan para keselerinden kullanın hırsızlık olayları çok oluyor ne kadar samimi arkadaşınız da olsa kimseye acemilikte borç para vermeyin kimsenin yanında yeni sigara paketi açmayın (herkes yumuluyor ve paketiniz bitiyor :)
işte kısaca böyle arkadaşlar dediğim gibi yaparsanız sizin açınızdan iyi olur. herşeyin başı sabır sabır sabır.. sayılı gün gelir geçer 88/1 ve diğer tertiplere başarılar
