Askerlik Yeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    77/1 vaaamı acep sanırım Mezar taşımızı çoktan diktiler. :)

    Erzincanda Acemilik yapacak Askerlere Şimdiden tavsiyem, İç çamaşır olarak sıcak tutacak cinsten bişiler yanınızda götürün, Sakın Kitap okuyacam diye benim gibi yanınızda Kitap felan götürmeyin, Nizamiyede Gırgır konusu olursunuz. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben 88 e 2 gidiyom allah nasip ederse ama nereye gitcemi merak ediyorum:D

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    dede torun muhabbeti burda bi espiri sadece gidip gelenler askerlikte ki anılarını anlatsın da az da olsa bılgımız olsun dreampark87 tertim bende 88/2 askerim

    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cxa1191s
    cxa1191s's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Sivasa gidecekler söyliyim kışın gitmeyin sibirya gibi oluyor. -37 dereceyi biliyonuzmu siz. Acemilik+ustalık ikisinide orada yaptım, giden olursa PM den tüyo verilir. 78/4 yaptım, vaaay be 10 sene olcak nasipse bu kışın.

    Ehtiyarlamışız yav :D 


    Ahanda adresim www.bdy.gen.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    askere gidecek arkadaşlarıma benden birkaç tavsiye..

    sevgiliniz varsa vedalaşın annenizle babanızla vedalaşın evinizle bilgisayarınızla arkadaşlarınızla.....

    askerliğin amacı insana sabrı öğretmektir. öncelikle sabırlı olun sivil hayat gibi değil sürekli emir altındasınız

    hakarete küfüre alışmalısınız askerliğinizin en zor dönemi ve sıkıntılı dönemi acemilik olacaktır

    hayatında küfür duymamış kimseden emir almamış kişiler askerde çok zorlanıyor. kafanızı takmayın hiçbirşeye

    sonuçta 460  gün +1 günü varmı ? yok elbette bitecek. Amirlerinize üstlerinize komutanlarınıza saygılı olun

    size verilen görevi tam olarak yaparsanız orada sevilen bir şahsiyet olursunuz. zaten önemli olan kendini sevdirmektir

    acemi birliğine giderken yanınıza köntör kartlarından bolca alın orada bulmak zor oluyor eşya olarak fazla bişiy götürmeyin

    zaten orada pijama dahil herşeyi verecekler siz sadece üzerinizdeki sivil elbiselerle gidin. eğer soğuk bölgelere gidiyorsanız

    kalın içlik yünlü kazak filan götürün bunların da haki yeşil renk olmasına dikkat edin başka renk yasak çünkü

    traş takımı alın tırnak makası elbise askısı bi de en önemlisi ellerinize ve yüzünüze süreceğiniz kremdir. birkaç tüp krem almanızda fayda var. kaliteli bişey olursa daha iyi olur ilk günlerde elleriniz çok çatlayacak

    bir de yanınıza boyna asılan para keselerinden kullanın hırsızlık olayları çok oluyor ne kadar samimi arkadaşınız da olsa kimseye acemilikte borç para vermeyin kimsenin yanında yeni sigara paketi açmayın (herkes yumuluyor ve paketiniz bitiyor :)

    işte kısaca böyle arkadaşlar dediğim gibi yaparsanız sizin açınızdan iyi olur. herşeyin başı sabır sabır sabır.. sayılı gün gelir geçer 88/1 ve diğer tertiplere başarılar


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
Toplam Hit: 9675 Toplam Mesaj: 26