Asma Kilit Nasıl Açılır?
-
Arkadaşlar bir tane asma kilit var ve onu açmam lazım(anahtar yok)..Onu fark ettirmeden nasıl açabilirim?Kırarsam anlaşılır o yüzden kırmadan açmam lazım..Aşağıda elektrik panosunu kilitlemiş adam,anahtarı da vermiyor..Yardımlarınızı bekliyorum :)
Örnek resim=
-
tel tokayla kurcala açılma ihtimali yüksek... tel toka kullanan arkadaşlar teferruatındann bahsederler...
-
Nasıl kurcalayayım,o telin bir taraflarını eğip bükmek gerekmiyormu?
-
işte o yüzden dedimya kullananlar anlatır teferruatını diye.. =) ama bu kilidin bi boş noktası var bildiğim kadarıyla
sen bu kilidin önce bi nasıl açıldğnı hangi anahtarla açıldğnı bi öğren daha sonra anahtarın şeklini vermeye çalış kilide
kurcalayınca açılacaktır.. iş iyi kurcalamaktan geçiyor birazda anahtara göre olan kilit içindeki kıvrımlara tel tokanın
değmesiyle alakalı..
-
levye ile kır en iii si :D ses çıkar diyorsan yastık koy üstüne :P
-
hocam kilit bunun aynısı ise sağdan soldan bulduğun kilit anahtarlarını dene ;) mutlaka açılır.. bunlarda anahtar çeşitliliği yok gibi birşey.. neredeyse hepsi birbirini açıyor.. hatta bazıları biraz sert çekince açılıyor bile :D:D bizim dükkanda vardı anahtarla açmaya üşeniyodum çekince geliyordu.. daha snra değiştirdim ama neyse.. :D
-
KİTLERKEN ANAHTARSIZ KİLİTLENİYORSA YANİ İTEREK SANA TAVSİYEM ÇAY KAŞIĞININ GENİŞ TARAFINI ZIMPARA TASINDA İNCELTEREK KAMA GİBİ YAPARSAN VEYA ONA BENZER SERT VE İNCE BİR METAL.KİLİDİN İÇİNE SOK SONUNA KADAR BASTIRIP SAĞA SOLA ÇEKEREK İÇERİDEKİ TIRNAĞI ÇEKERSEN AÇILABİLİR.KOLAY GELSİN
-
demir makası bıle keser bunu :D levye en ıyı cozum tel toka ıslerı uzun ve teferruatlı anca cok prof. hırkızlar acıo tokayla :D
-
tabiiki levye tüm kuşcuların ortak yötemi:)
-
hiç gerek yok arkadaşım 4 yıllık öğrenim hayatım bounca 100 e yakın asma kilit kırdım hep anahtarı dolambın içinde unutuyordum çekiçle vur açılır ama aşağı doğru vur ilk vuruşta açarsın çın malı ise türk malı ise 3-4. de açılır
-
aqm bizim 2.makastan bi eleman bulalım sana kaşla göz arası açarlar,kilidide çalarlar,senide duman ederler :D
