folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp- Sql Veritabanında Toplam Kayıt Çekerken Sayı Olduğunu Kabul Etmiyor?



Asp- Sql Veritabanında Toplam Kayıt Çekerken Sayı Olduğunu Kabul Etmiyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    Set kayit=bag.Execute("select count(*) from tablo;")

    toplamkayit=kayit(0)

     

    toplam kaydı böylece çektim. ama üzerinde işlem yapamıyorum. tür hatası diyor. çektiği sayıyı sayfaya yazdırıyorum bildiğimiz sayı isnumeric ile bi if döngüsü kurduğumda yine sayı olduğunu kabul etmiyor. ne salak bir hatadır. neden hala algılamış değilim.

    şöyle alayım toplam kaydı dedim ;

    Set kayit = Bag.Execute("select Count(id) As Toplam from Tablo")

    toplamkayit  = kayit("Toplam")

     

    yine tür hatası dedi. kontrol ettim yine sayı olarak görmedi. anlamadım .bi el atın 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    set rs = Baglanti.Execute("Select Count(*) as Toplam from tabloadi")
    response.write rs("Toplam")

     

    bu şekilde dener misin bide hocam.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    set rs = Baglanti.Execute("Select Count(*) as Toplam from tabloadi")
    response.write rs("Toplam")

     

    bu şekilde dener misin bide hocam.


    -----------------------------

    kaydı görüntülüyor orda sorun yok hocam. o kayıttan işlem yapsam hata alıyorum

    Microsoft VBScript çalışma hatası (0x800A000D)
    Tür uyumsuz
    /Default.asp, line 18

     

    örneğin

    x=

    rs("Toplam")

     

    y=x+1

     

     

    hatalı oluyor. 

     

     

     

     

     

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    hocam bide group deyimini kullanarak dener misin


    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bide group deyimini kullanarak dener misin


    -----------------------------

    yine aynı 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    şu dosyayı göndersene bi hocam. çok yorgunum. uyuyakalmadan gönderirsen yardımcı olmaya çalışayım.


    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    hocam basit bi asp sayfası.

    db'ye bağlandım kayıt sayısı aldım ve kayıt sayısına +1 bile yapamıyorum anlamadım. ne gönderiyim ki şimdi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Dokuman-Asp-Ye-Giris-1-370/

     

    iki ayrı degisken yap

    artir = "1"

    top = "&rs("toplam")&"

    sonuc = artir + top

     

     

    <%=sonuc%>


    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Dokuman-Asp-Ye-Giris-1-370/

     

    iki ayrı degisken yap

    artir = "1"

    top = "&rs("toplam")&"

    sonuc = artir + top

     

     

    <%=sonuc%>


    -----------------------------

     

    olmaz ki hocam yanyana yazar. sonuçta sayı olarak görmüyor toplam kayıt sayısını

    düzeltme

    artir=1 yapıp denedim oldu. fakat var mıdır bu sorunun sebebini bilen bi babayiğit? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    mdb veritabanında bu hata olmuyor mysql de oluyor.az önce denedim.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    tamam çözdüm. CInt getirdim başına işlemleri yapabiliyorum. sayı 23 ise "23" şeklinde görüyor. unutmuşum lan 1 yılda.

Toplam Hit: 2388 Toplam Mesaj: 13