

Asp- Sql Veritabanında Toplam Kayıt Çekerken Sayı Olduğunu Kabul Etmiyor?
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
tamam çözdüm. CInt getirdim başına işlemleri yapabiliyorum. sayı 23 ise "23" şeklinde görüyor. unutmuşum lan 1 yılda.
-----------------------------tam ben yazacaktım cint kullan diye xD
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
tamam çözdüm. CInt getirdim başına işlemleri yapabiliyorum. sayı 23 ise "23" şeklinde görüyor. unutmuşum lan 1 yılda.
-----------------------------tam ben yazacaktım cint kullan diye xD
-----------------------------tam bende yazacaktım xD
Toplam Hit: 2389 Toplam Mesaj: 13