Asteğmen Adayı Kuytul
-
hayırlı tezkereler olsun kardeş hadi şimdiden ..
-
Kıbrısta askerliğimi yapmaya devam ediyorum. Komando Alayındayım. KK Denetlemesi hazırlıklarının ortasına düştüğüm için yoğun geçti ilk günlerim. İdare ediyoruz çok şükür. Özgürlüğün kıymetini anlyor insan burda. Meğer ne datlu şeymiş özgürlük :D
-
hayırlı teskere
-
hayırlı tezkereler abi,neşen daim olsun :))
-
Hayırlı teskereler olsun inş
-
teğmen oldum bugün itibariyle :)
3 teğmen olarak takılacam, maaş da arttı sevinçliyim :)
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
teğmen oldum bugün itibariyle :)
3 teğmen olarak takılacam, maaş da arttı sevinçliyim :)
-----------------------------hayırlı olsun :)
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
teğmen oldum bugün itibariyle :)
3 teğmen olarak takılacam, maaş da arttı sevinçliyim :)
-----------------------------oh ne güzel hayırlı olsun :))
-
Gözümüz yok ama maaş ne kadar 8-) :)
-
teşekkürler alper ve gumusservi :)
asteğmenlere ızdırap oluyorum :D
