Asteğmen Adayı Kuytul
-
Sizi böyle görünce sevindirik oluyorum.Hayırlı tezkereler..
-
ben çıkıyorum beyler sevgili müridler yine girmeye çalışırım. kendinize iyi bakın. sahip olduğunuz şeylerin kıymetini bilin. özgürlüğün tadını çıkarın. Nasıl olsa benim diye düşündüğünüz şeylerin aslında bir anda kaybolabileceğini bilerek sevdiğiniz insanları bilgisayarınız zartınızı zurtunuzu sevin okşayın. Kafanızı kurcalayan şeyler için halime şükürler olsun deyin. Tavsiyelerim bunlardır :) Beni özleyin anacım...
-
Sağlıcakla kal astek..
;)
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler selam herkese beni bilen bilmeyen mürid kardeşlerime sevgiler. Her mürid gibi ben de tarikatımı özlüyorum. Özellikle asker ocağında. 2 aralıktan beri samsun sıhhıye okulundayım. Yedek subay öğrencisi olarak eğitim görüyoruz. Yılbaşından itibaren yurdun herhangi bir noktasına rdm sorumlusu(reh ve danışma merkezi) sağlıkçı asteğmen olarak atanacağım. Herkesi kulak memesinden şehvetle öpüyorum. görüşmek üzere ;)
-----------------------------Ben Donanmadaydım 1 2 Defa Gittim Rdm nin Yanına Ama Sonuç Olarak Bakınca 460 Güne Hiçbir Fazdası Olmuyor Bende Koyverdim bi Daha Gitmedim :)
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Lojmanın olacak.
Kollukları sana kitleyecekler.
Gittiğin yerin durumuna göre inanılmaz rahat edeceksin yada edemeyeceksin, ama daimi telefonun bilgisayarın ve televizyonun olacak. :)
Askerde maksi bir film paylaşım ortamı oluyor astekler arasında :)
-----------------------------
Hacı sen ne iş yapıyon tayin falanda engelliyebiliyor muydun? :)Geçti borun pazarı ama yinede merak ettim. :)
-
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Lojmanın olacak.
Kollukları sana kitleyecekler.
Gittiğin yerin durumuna göre inanılmaz rahat edeceksin yada edemeyeceksin, ama daimi telefonun bilgisayarın ve televizyonun olacak. :)
Askerde maksi bir film paylaşım ortamı oluyor astekler arasında :)
-----------------------------
Hacı sen ne iş yapıyon tayin falanda engelliyebiliyor muydun? :)Geçti borun pazarı ama yinede merak ettim. :)
-----------------------------gürültülü bi kahkaka kopardim ama :D :DDD , bu tahribatta bin türlü adam var yau... kesin
-
Kıbrıs çektim kurada :) 14 ocaktan itibaren kıbrıslıyım :)
kıbrıs türk barış kuvvetleri komando alayı komutanlığı'nı bilen varsa veya kıbrıslı arkaaşlar burasının adresini bulabilirse memnun olurum.
-
vay be kuytul unutturdun kendini şerefsizim
Allah burnunu kanatmasın
Bol bol rum keçisi zükersiniz artık portakal yiyip :D:D
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
vay be kuytul unutturdun kendini şerefsizim
Allah burnunu kanatmasın
Bol bol rum keçisi zükersiniz artık portakal yiyip :D:D
-----------------------------
eyvallah yavuz :)ben de merak ediyorum kıbrısa bi adım atsaydık hayırlısıyla. 13 ocakta uçakla ayak basıyorum kıbrıslı arkadaşları karşılamaya bekliyorum :P
-
hayırlı tezkereler kuytul...
