Asus Zenfone 2 - 16 Gb Alayım Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    galaxy s4 kullanıyodum yere düştü kırıldı. Şimdi yeni telefon alacağım http://www.hepsiburada.com/asus-zenfone-2-16-gb-p-TELCEPASZEN2-K bunu almayı düşünüyorum.Kullanan var mı yada önerdiğiniz android işletim sistemini kullanan telefon var mı ? 

    Yanlıslıkla çift tıkladım konu aç butonuna kusura bakmayın.Kilitledim öteki konuyu.

    Hannibal_King tarafından 12/Ara/15 12:28 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Kardeşim o telefonu Türkiye ye ilk girdiği zamandan beri kullanıyorum.Hiç korkma al ama bir üst modeli olan 32 gb ile şöyle bir farkı var(bir çok satıcı bilmiyor bunu) bunda hızlı şarj özelliği yok.Telefonda var fakat yanında verilen şarj aletinde yok.Asus ordan bir çakallık yapmış.Dert etmem diyorsan hiç kaçırma.Ben kırmızısını kullanıyorum şahsen çok memnunum


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    bide yanında powerbank al şarzın bitmesin öğlen :D


    Tengri Türkü korusun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Bende Zenfone 6 kullanıcısıyım. Son zamanlarda sudoku çözmeye başladım. Genelde makale ve haberleri takip etmek için almıştım. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    keşke zenfon alsaydım anasını sikdimin lenovosu beni kanser ediyo 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Alma. Ekran ve kamera kalitesi berbat. Şarjı az gidiyor. Paralel ithalat LG g4'ler 1.400 liraya kadar dustu onlara bak hocam. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    Bandito bunu yazdı

    keşke zenfon alsaydım anasını sikdimin lenovosu beni kanser ediyo 

    hocam bende lenova p70 var hiç bi sıkıntısını görmedim ? sende nasıl bi sıkıntı varki 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Alalı 1 hafta oldu, birazcık kullanma şansım olsaydı önceden, kesinlikle almazdım.

    Menünün bazı bölümlerinin ingilizce olması, yapılan işin ne kadar amatörce olduğunu gösteriyor.

    Yani mesela, çok mu zor arama engelleme seçeneği yazmak, call barring olarak kalıyor menüde !..

    Ayrıca belki de senin için belirleyicidir; Antutu Benchmark testindeki sonucu 21 bi küsür çıkıyor...

    Bundan önce GTC Desire 816 kullanmıştım, menüsü çok daha ergonomik ve kolaydı. Mesela mobil veriyi açmak için tek tıklama yetiyordu, Asusta alt menü kullanmak zorundasın.

    Gibi dezavantajları var bence.


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Hocam Asus'un ekran kartı hariç hiçbir cihazını önermiyorum.

    Arkadaşımda aldı Zenfone şuan sim kartı görmüyor sadece wifiden whatsapp kullanıyor garantiyle uğraşıyo gönderiyor onlar geri gönderiyo felan uğraşma fazla.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    VEXTA bunu yazdı
    Bandito bunu yazdı

    keşke zenfon alsaydım anasını sikdimin lenovosu beni kanser ediyo 

    hocam bende lenova p70 var hiç bi sıkıntısını görmedim ? sende nasıl bi sıkıntı varki 

    yaw kardeş en düşük oyunlarda bile donuyor dokunmatiği takılıor benimki kaçak belki ondandır

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Samsung Galaxy A5 alacağım sanırım.Bugün inceledim biraz hoşuma gitti.

Toplam Hit: 2736 Toplam Mesaj: 36
asus zenfone asus zenfone 2 16gb