folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Atatürk Neden İçerdi?



Atatürk Neden İçerdi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

     nedense aklima kiyak emeklilikler geldi, kimin zamaninda niye yapildiysa haksizliktir,

    sinirsiz saglik guvencesi geldi milletvekillerine, oysa halka ssk larda olmek dusmustur

    yatalak hastanin ilacini kabul etmeyen ssk nin yurt disindaki saglik giderlerini bile saglanmasi gelmistir

    Allah Turkiye de doktor yokmus gibi tirnaginin nasirini bile aldirmak icin amerikalara gidenlerden hesap sorsun

    ama bugun gidin ssk kuyrugundaki insanlara "Allah devletimize zeval vermesin" der

    Allah devletimize zeval vermesin, halkimiza da. 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kardelen442
    kardelen442's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    cevap çok açık bu millet ancak içerek yönetilir yoksa ayık kafayla bu millet le baş gelinmez baksana istekleri bitmiyo.memurlar zam işçiler zam sen düşün ist. 500 tl ev geçindir deseler sen yaparsın içmezsen kafayı yersin. Atatürk 0 bütçeyle devleti aldı ne zorluklar çekti şimdi sen onun yerinde olsan ne yaparsın sakalılar devleti ingilize satarken o adam nasıl kurtarıyoruzu düşünüyodu sıkıntıdan gelde içme.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    İçmişse kendisine içmiş,keyfi gelmiş içmiş,efkarlanmış içmiş,kime ne?Şükür ki öyle bir adam geçti bu dünyadan,ne mutlu bize.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cih
    cih's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    İçermiş hemde baya içermiş. Hatta çok içmekten ölmüş sanırım

    Hak Geldi Batıl Zail Oldu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    acaba en cok hangi içkiyi seviodu rahmetli..

    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    ayteach bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba en cok hangi içkiyi seviodu rahmetli..
    -----------------------------

    rakıyı çok severdi atam 


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nihat
    nihat's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2009
    Erkek

    bu olayın içmeyle alakasını çözemedim ya neyse

    ama Ata severmiş içmeyi keyfinden içmiş kafası bozulmuş içmiş nedense içmiş kimene

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    cih bunu yazdı:
    -----------------------------
    İçermiş hemde baya içermiş. Hatta çok içmekten ölmüş sanırım
    -----------------------------
    Diyosun?

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nihat
    nihat's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2009
    Erkek

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    cih bunu yazdı:
    -----------------------------
    İçermiş hemde baya içermiş. Hatta çok içmekten ölmüş sanırım
    -----------------------------
    Diyosun?

    -----------------------------

    bi zaman zarfı vardı sanırım Ata hastalığına sebep rakının olmadığını göstermek için bu zaman zarfında rakı içmiyordu ancak değişen birşey olmuyordu yamulmuyorsam :M

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    Icmis yada icmemis , belkide cok icmis . Benim anlamadigim bize ne ? Cezasini haşa biz mi vercegiz?
    Günümüzde bile politikacilarin mesebi yada dini tartisiliyor , bence cok yanlis .

    Insanlarin yaptiklarina bakmaliyiz , M.K.ATATÜRK bu Millet ve Vatan icin inanilmaz isler yapmisdir .

    Bunun icin de bu Millet Ona minnetdardir .

    Gerisi acikca beni ilgilendirmiyor , ALLAH katinda bir suc islemisse , biz Türk milletinin en büyük görevi Onun icin ALLAHA dua etmektir .

    Yolculuklarim esnasinda balkanlarda Osmanli tarafindan yaptirilan camilerin üstüne hac takilmazi beni cok üzüyor , ayni görüntüleri Ülkemizde yasamiyorsak Bunun bas mimari

    Büyük Önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ve Silah arkadaslari dir .

    Sehitlerimizin arkasindan kötü konusmaktansa onlar icin ALLAHA dua etmek gerektigini düsünüyorum .
Toplam Hit: 7013 Toplam Mesaj: 49