folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Aterilerdeki Silahların İlginçliği?



Aterilerdeki Silahların İlginçliği?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bence verici değil alıcı. led nerden verecek televizyona komutu ? ayrıca ördeği vuran tv değil atari. koldan nasıl komut alıp ona göre işlem yapıyor? tetikten aldığı komutla aldığı veriyi birleştirip ona göre komut uyguluyor. hatırlarsanız pc ekranından , telefonun kamerası sayesinde telefona veri yükleme olayı var biliyomusunuz o olayı? bence onun gibi bişey buda.. tabanca tvden aldığı frekansı tetik komutuyla birleştirip atariye yolluyor.

    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    o konuyu ben açmıştım :)
    ama telefon kamerasıyla o basit ledi bir tutamazsın
    micro genius battı sanırım siteleri bile yok :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    tabancayı incelediğimde bi verici led var,

    bide üstünde daha büyük camla kaplı bi yer var.yani gerçek tabancalarda kurşunun çıktıı yer..

    benim de şöle bi teorim var ,

    alttaki led infrared yada her ne boksa geri yansıyacak bi ışın yolluyo

    üstteki bölüm de yansıyan ışını geri alıp ördek veya tabak yada adam ( 3 oyun var ) vuruyo.Ama hepsi de rengarenk ve tvnin başka yerlerindede aynı rekler var...?

     

     

    bide ördek oyununun bi seçeneğpi var ,

    ekrana 2 ördek aynı anda getirebiliyosun.yani birine nişan aldığımda neden diğeri etkilenmesin ki?

    yerleri değişik de olsa aynı renk var ondada?

     


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    beyler tıpkı bankamatik gibi dokunmatik ekralra benetmişler

    bankamatikte parmaklar konuşuyo ataride led ışıklar iş görüyo ayrıca arkadaşımızın dediği gibide ekran birsürü karelere bölünüp işte öle bişiydir + -


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    beyler tıpkı bankamatik gibi dokunmatik ekranlara benetmişler

    bankamatikte parmaklar konuşuyo ataride led ışıklar iş görüyo ayrıca arkadaşımızın dediği gibide ekran birsürü karelere bölünüp işte öle bişiydir + -


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://electronics.howstuffworks.com/question273.htm

    sanırım burda cevabı var :) 


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    __d_mode__
    __d_mode__'s avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://electronics.howstuffworks.com/question273.htm

    sanırım burda cevabı var :)


    -----------------------------
    benden hızlı davranmışsın :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    atariyi geçin bide nitendo wii war o süper bişey yavv
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben sağa sola ateş ediodum vuruodu kuşu. ne biliim duvaraa fln ateş ediodum. bence onun içinde bişi yok. arada oyun vuruyo arada vurmuo

    kenarda köşede takılırım ben
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    tahminimce söyle calisiyordur.
    oyunun kodlarinda bellir parametreler var.
    silah kendi ekseninde bu parametrelerden birisine denk gelince,simge vuruluyor.
    yani led v.s alakasi yok.
    sadece silahin oynadigi eksenle,oyunun ekseni bir tutunca simge düsüyordur.

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
Toplam Hit: 3925 Toplam Mesaj: 23