Aterilerdeki Silahların İlginçliği?
-
bence verici değil alıcı. led nerden verecek televizyona komutu ? ayrıca ördeği vuran tv değil atari. koldan nasıl komut alıp ona göre işlem yapıyor? tetikten aldığı komutla aldığı veriyi birleştirip ona göre komut uyguluyor. hatırlarsanız pc ekranından , telefonun kamerası sayesinde telefona veri yükleme olayı var biliyomusunuz o olayı? bence onun gibi bişey buda.. tabanca tvden aldığı frekansı tetik komutuyla birleştirip atariye yolluyor.
-
o konuyu ben açmıştım :)
ama telefon kamerasıyla o basit ledi bir tutamazsın
micro genius battı sanırım siteleri bile yok :) -
tabancayı incelediğimde bi verici led var,
bide üstünde daha büyük camla kaplı bi yer var.yani gerçek tabancalarda kurşunun çıktıı yer..
benim de şöle bi teorim var ,
alttaki led infrared yada her ne boksa geri yansıyacak bi ışın yolluyo
üstteki bölüm de yansıyan ışını geri alıp ördek veya tabak yada adam ( 3 oyun var ) vuruyo.Ama hepsi de rengarenk ve tvnin başka yerlerindede aynı rekler var...?
bide ördek oyununun bi seçeneğpi var ,
ekrana 2 ördek aynı anda getirebiliyosun.yani birine nişan aldığımda neden diğeri etkilenmesin ki?
yerleri değişik de olsa aynı renk var ondada?
-
beyler tıpkı bankamatik gibi dokunmatik ekralra benetmişler
bankamatikte parmaklar konuşuyo ataride led ışıklar iş görüyo ayrıca arkadaşımızın dediği gibide ekran birsürü karelere bölünüp işte öle bişiydir + -
-
beyler tıpkı bankamatik gibi dokunmatik ekranlara benetmişler
bankamatikte parmaklar konuşuyo ataride led ışıklar iş görüyo ayrıca arkadaşımızın dediği gibide ekran birsürü karelere bölünüp işte öle bişiydir + -
-
http://electronics.howstuffworks.com/question273.htm
sanırım burda cevabı var :)
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------http://electronics.howstuffworks.com/question273.htm
sanırım burda cevabı var :)
-----------------------------
benden hızlı davranmışsın :) -
atariyi geçin bide nitendo wii war o süper bişey yavv
-
ben sağa sola ateş ediodum vuruodu kuşu. ne biliim duvaraa fln ateş ediodum. bence onun içinde bişi yok. arada oyun vuruyo arada vurmuo
-
tahminimce söyle calisiyordur.
oyunun kodlarinda bellir parametreler var.
silah kendi ekseninde bu parametrelerden birisine denk gelince,simge vuruluyor.
yani led v.s alakasi yok.
sadece silahin oynadigi eksenle,oyunun ekseni bir tutunca simge düsüyordur.
