ATI Ekran Kartı Görüntü Sorunu
-
Salu3 bunu yazdı:
-----------------------------
Yorumlar ve yardımlar için teşekkür ettim herkese
-----------------------------Sende Saol kardesim...
-
aynı sorunu bende yaşıyorum.
çözüm için yaptıklarımı saymam gerekirse
1.tüm çözünürlük modlarını denedim sonuç = negatif
2.ekran kartını söktüm temizledim sildim tekrar taktım sonuç = negatif3.atinin sitesinden orjinal güncel drvier indirdim yükledim sonuç = negatif
4. format attım sonuç = negatif
hala aynı sorunu yaşamaya devam ediyorum.
dipnot = ekran görüntüsüne bakınca gördüm aynı ekran kartlarını kullanıyoruz benimkide 9600.
-
driveri setup yapmadan aygıt yöneticisinden göstermeyi dene
çektigin resimde zati varklı dirver oldugunu söylüyo microsoft corpation
eğer driverde yanılmıyosan birerbir driveri ise ekran kartı bozulmuştur
öyle çok ekran kartı gördüm bozulan çözünürlüğü değişmeyen renk biti 4 den yukarı çıkmayan
-
lanet olsun ati ye HD 3650 var bende orjinal siteden driver indiriom kurulum devam ederken paket yükleme hatası diye hata veriyor sonra bşişiler yapıo yüklüo bi bakıyom donatılarda ekran kartının markası değişmiş kafayı yecem orjinal cd yükledim en sonunda güncelleme falan yapamıyorum akran kartı için
