folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ati"De Physix Kullanabilen Var Mı?



Ati"De Physix Kullanabilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Selam arkadaşlar bir oyun indirdim.. Ama oyun nVidialarda bulunan physix desteğiyle çalışıyor..

    ati için bu mümkün mü?

    kartım : ATI Radeon HD 4850


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    HD3850 var bende  oyunlardaki bu özelliği açtığımda oyun kendinden geçiyor.Kapattığımdada hiç bir farklı görüntü olmuyor. extra bir şeyi yok yani en azından ben göremedim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    ben trine adlı oyunu kurdum..

    ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim.. 

    çözmeye çalışıyorum =)


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben trine adlı oyunu kurdum..

    ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim.. 

    çözmeye çalışıyorum =)


    -----------------------------

     http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png

     haci bir dene haber et :D

     edit:ayrıca haci niye böyle bir arayış içindesin zaten ati'nin desteklediği Intel Havok adında bir zımbırtısı yok mu?

     edit2: amk ati = http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=308&threadid=103858 bi bak :D

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben trine adlı oyunu kurdum..

    ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim.. 

    çözmeye çalışıyorum =)


    -----------------------------

     http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png

     haci bir dene haber et :D

     edit:ayrıca haci niye böyle bir arayış içindesin zaten ati'nin desteklediği Intel Havok adında bir zımbırtısı yok mu?

     edit2: amk ati = http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=308&threadid=103858 bi bak :D

     


    -----------------------------

    deniyorum hemen =)


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png

    yalnız sanırım verdiğin bu ss de eleman 2 tane ekran kartı kullanıyor..

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    oh oldu hallettim.. oyunu paylaşacağım şimdi siz de oynayın :D

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    aman boşver ya :D nerde bizde o kadar kalite ekran kartı :D biz hala pro x1600 lerdeyız :D 

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Hacı haber bekliyoruz senden :D

    http://www.donanimhaber.com/Nvidianin_PhysX_teknolojisi_ATi_Radeon_HD_3870de_de_calisiyor-9585.htm

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hallettim hocam hallettim..

    oyunu da paylaştım buyrun indirin. güzel bir oyun =)

     

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=90730


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    arkadaşlar psyiX olayı fizik kartları war ekran kartına ek olarak iki ekran kartı gibi gözüküyor ama sadece destek sağlıyo PCI girişli o ekran kartıyla beraber physX geliyosa eğer desteği war demektir yani sen fizik kartı taktığında aradaki farkı physX çalıştırarak anlayacaksın şuan bişey olmaz

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
Toplam Hit: 2029 Toplam Mesaj: 12