Ati"De Physix Kullanabilen Var Mı?
-
Selam arkadaşlar bir oyun indirdim.. Ama oyun nVidialarda bulunan physix desteğiyle çalışıyor..
ati için bu mümkün mü?
kartım : ATI Radeon HD 4850
-
HD3850 var bende oyunlardaki bu özelliği açtığımda oyun kendinden geçiyor.Kapattığımdada hiç bir farklı görüntü olmuyor. extra bir şeyi yok yani en azından ben göremedim.
-
ben trine adlı oyunu kurdum..
ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim..
çözmeye çalışıyorum =)
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------ben trine adlı oyunu kurdum..
ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim..
çözmeye çalışıyorum =)
-----------------------------http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png
haci bir dene haber et :D
edit:ayrıca haci niye böyle bir arayış içindesin zaten ati'nin desteklediği Intel Havok adında bir zımbırtısı yok mu?
edit2: amk ati = http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=308&threadid=103858 bi bak :D
-
outmost bunu yazdı:
-----------------------------pessimist bunu yazdı:
-----------------------------ben trine adlı oyunu kurdum..
ama bu özelliği kapatma yok.. Low a getirdim grafik ayarlarını ama loading ekranında kapanıyor oyun.. sorun oyunda mı yoksa physix yüzünden mi böyle yapıyor çözemedim..
çözmeye çalışıyorum =)
-----------------------------http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png
haci bir dene haber et :D
edit:ayrıca haci niye böyle bir arayış içindesin zaten ati'nin desteklediği Intel Havok adında bir zımbırtısı yok mu?
edit2: amk ati = http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=308&threadid=103858 bi bak :D
-----------------------------deniyorum hemen =)
-
http://img0.tar.hu/janos666/img/35826530.png
yalnız sanırım verdiğin bu ss de eleman 2 tane ekran kartı kullanıyor..
-
oh oldu hallettim.. oyunu paylaşacağım şimdi siz de oynayın :D
-
aman boşver ya :D nerde bizde o kadar kalite ekran kartı :D biz hala pro x1600 lerdeyız :D
-
Hacı haber bekliyoruz senden :D
http://www.donanimhaber.com/Nvidianin_PhysX_teknolojisi_ATi_Radeon_HD_3870de_de_calisiyor-9585.htm
-
hallettim hocam hallettim..
oyunu da paylaştım buyrun indirin. güzel bir oyun =)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=90730
-
arkadaşlar psyiX olayı fizik kartları war ekran kartına ek olarak iki ekran kartı gibi gözüküyor ama sadece destek sağlıyo PCI girişli o ekran kartıyla beraber physX geliyosa eğer desteği war demektir yani sen fizik kartı taktığında aradaki farkı physX çalıştırarak anlayacaksın şuan bişey olmaz
