folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ati"De Physix Kullanabilen Var Mı?



Ati"De Physix Kullanabilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    ekran kartım olabileceklerin en kötüsü: sis. ama bende physx çalışıyor. ne iş anlamadım :)

    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
Toplam Hit: 2028 Toplam Mesaj: 12