Autocad Ögrenmek
-
grpngy bunu yazdı:
-----------------------------
döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.
-----------------------------ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter
-
chelishky bunu yazdı:
-----------------------------
Vaktin var mı bilmiyorum ama autocad ile iş yapan bir yere gidip gönüllü olarak çalışırsan son derece hızlı öğrenirsin. Ben gemi inşaatında okuyorum, biz projelerden dolayı eşek gibi kendimiz öğrenmek zorunda kaldık, son stajımı dizayn'da yaptım, tersane'de saolsunlar sevdiler 1 ayda epey yol kat ettim. Bilen birisinin yanında çok daha rahat öğrenirsin diye düşünüyorum.
-----------------------------haklısın hocam bilen biriyle ögrenmek çok başka ögrenme dahada çabuk oluyor. inşalah bakalım şimdilik bireysel olucak ama oda olur inşallah
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
ararlayınca 200 mb düştü :D
-----------------------------maşalah bu nasıl bir rarlamakmış öyle :) allah razı olsun teşekkür ederim hocam indiriyorum
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------
grpngy bunu yazdı:
-----------------------------
döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.
-----------------------------ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter
-----------------------------eyvallah hocam saolasın sıkıştıgım yerlerde inşallah yardımlarınıza başvurucam. biraz olsun rahatsız edicem :)
-
nitem bunu yazdı:
-----------------------------zone bunu yazdı:
-----------------------------grpngy bunu yazdı:
-----------------------------
döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.
-----------------------------ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter
-----------------------------eyvallah hocam saolasın sıkıştıgım yerlerde inşallah yardımlarınıza başvurucam. biraz olsun rahatsız edicem :)
-----------------------------her zamn :)
-
çizik
