Autocad Ögrenmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    grpngy bunu yazdı:
    -----------------------------

    döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.


    -----------------------------

     

    ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nitem
    nitem's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Vaktin var mı bilmiyorum ama autocad ile iş yapan bir yere gidip gönüllü olarak çalışırsan son derece hızlı öğrenirsin. Ben gemi inşaatında okuyorum, biz projelerden dolayı eşek gibi kendimiz öğrenmek zorunda kaldık, son stajımı dizayn'da yaptım, tersane'de saolsunlar sevdiler 1 ayda epey yol kat ettim. Bilen birisinin yanında çok daha rahat öğrenirsin diye düşünüyorum.


    -----------------------------

     

    haklısın hocam bilen biriyle ögrenmek çok başka ögrenme dahada çabuk oluyor. inşalah bakalım şimdilik bireysel olucak ama  oda olur inşallah

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nitem
    nitem's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    ararlayınca 200 mb düştü :D


    -----------------------------

     

    maşalah bu nasıl bir rarlamakmış öyle :) allah razı olsun teşekkür ederim hocam indiriyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nitem
    nitem's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    grpngy bunu yazdı:
    -----------------------------

    döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.


    -----------------------------

     

     

    ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter


    -----------------------------

     

    eyvallah hocam saolasın sıkıştıgım yerlerde inşallah yardımlarınıza başvurucam. biraz olsun rahatsız edicem :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    nitem bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    grpngy bunu yazdı:
    -----------------------------

    döküman olarak değilde takıldığın yapamadığın her turlu konuda yardımcı olabilirim.


    -----------------------------

     

     

    ünide tek bu dersi AA ile geçmiştim o yıl :D aynen sor yeter


    -----------------------------

     

    eyvallah hocam saolasın sıkıştıgım yerlerde inşallah yardımlarınıza başvurucam. biraz olsun rahatsız edicem :)


    -----------------------------

    her zamn :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    çizik


    xxx
Toplam Hit: 3236 Toplam Mesaj: 27