Autorun Nasıl Yapılıyor ..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    arkadaşlar yine kızıcanız yanlış yere açmışın konuyu diye ama autorunun nasıl yapıldıgını sormak için nereye konu açmak gerektiğini bilmediğimden genele açtım kusura bakmazmısınız artık :D bi autorun nasıl yapılır tarifi vericek olan varmı ya :):)

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Program için ( .exe )

    [autorun]
    open="programismi.exe"
    icon="simge.ico"

    Html dosyası için

    [autorun]
    open=Explorer.exe
    index.html
    icon="icon.ico"


    Bir klasör açmak için

    [autorun]
    open="explorer.exe
    \klasoradi\
    icon="klasor.ico"


    hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır..

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    forumda arat var abicim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Yeni Başlayanlara açman gerekirdi ..öğrenmiş oldun :B
    Gerçi mantığa güvenipte düşünsen sende akıl edebilirdin ya neyse :\

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    ya en baştan anlatın ya zahmet veriyorum ama napalım biraz ayrıntılı olabilirmi :)

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Program için ( .exe )

    [autorun]
    open="programismi.exe"
    icon="simge.ico"

    Html dosyası için

    [autorun]
    open=Explorer.exe
    index.html
    icon="icon.ico"


    Bir klasör açmak için

    [autorun]
    open="explorer.exe
    \klasoradi\
    icon="klasor.ico"


    hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır..

     


    -----------------------------
    saolasın kardeş ama ben usb ye acılsın istiyorum bunları yapsam usb içinde olurmu

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hispanic
    Hispanic's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Erkek
    ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|

    İrtivat/İletişim/Hakkımda Sorularınız/Chemical Ne Demek Demeniz/Kişi Listesi Kasmak : chemical@cold-m4.com Sünger pop avatarı istiyorum!! Sitedeki bazı pkklıların siktirip gitmesini istiyorum!! Fener avrupa şampiyonu olsun istiyorum!! MESAJ KAYGISINA SON!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Hispanic bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
    -----------------------------

    Çalıştıra şunu yaz. 

    C:\autorun.inf

    Sürücü ismine virus bulaşan dizini yaz. Açılan notepad'de herşeyi sil sadece en üstteki [autorun] kalsın sonra kaydet eğer kaydetmeye izin vermesse klasör seceneklerinden gizli dosyaları göster, korunan işletim sistemi dosyalarını göster seçeneğine tıkla ve sürücü'ye gir autorun.inf dosyasına sağ tıkla salt okunu çek'ini kaldır.

    * virus flash disk vb ise çıkar tekrar tak. Hdd'nin bi bölümünde ise makinaya res at.


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Hispanic bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
    -----------------------------

    hocam aşağıdaki linkten dosyayı indir rardan çıkar. flash bellekte takılı iken indirdiğin dosyaya çift tıkla..

    http://uploaded.to/?id=jak2lp

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    kingoftheangel bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Program için ( .exe )

    [autorun]
    open="programismi.exe"
    icon="simge.ico"

    Html dosyası için

    [autorun]
    open=Explorer.exe
    index.html
    icon="icon.ico"


    Bir klasör açmak için

    [autorun]
    open="explorer.exe
    \klasoradi\
    icon="klasor.ico"


    hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır..

     


    -----------------------------
    saolasın kardeş ama ben usb ye acılsın istiyorum bunları yapsam usb içinde olurmu
    -----------------------------

    hocam usb'ye ne gereği var ki.. hiç denemedim ama çok gereksiz meraktan deneyecem diyorsan dene hocam..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Kurtsoft'un vardı.
Toplam Hit: 4076 Toplam Mesaj: 17