Autorun Nasıl Yapılıyor ..
-
arkadaşlar yine kızıcanız yanlış yere açmışın konuyu diye ama autorunun nasıl yapıldıgını sormak için nereye konu açmak gerektiğini bilmediğimden genele açtım kusura bakmazmısınız artık :D bi autorun nasıl yapılır tarifi vericek olan varmı ya :):)
-
Program için ( .exe )
[autorun]
open="programismi.exe"
icon="simge.ico"Html dosyası için
[autorun]
open=Explorer.exe
index.html
icon="icon.ico"
Bir klasör açmak için[autorun]
open="explorer.exe
\klasoradi\
icon="klasor.ico"
hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır.. -
forumda arat var abicim
-
Yeni Başlayanlara açman gerekirdi ..öğrenmiş oldun :B
Gerçi mantığa güvenipte düşünsen sende akıl edebilirdin ya neyse :\
-
ya en baştan anlatın ya zahmet veriyorum ama napalım biraz ayrıntılı olabilirmi :)
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------Program için ( .exe )
[autorun]
open="programismi.exe"
icon="simge.ico"Html dosyası için
[autorun]
open=Explorer.exe
index.html
icon="icon.ico"
Bir klasör açmak için[autorun]
open="explorer.exe
\klasoradi\
icon="klasor.ico"
hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır..
-----------------------------
saolasın kardeş ama ben usb ye acılsın istiyorum bunları yapsam usb içinde olurmu -
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
-
Hispanic bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
-----------------------------Çalıştıra şunu yaz.
C:\autorun.infSürücü ismine virus bulaşan dizini yaz. Açılan notepad'de herşeyi sil sadece en üstteki [autorun] kalsın sonra kaydet eğer kaydetmeye izin vermesse klasör seceneklerinden gizli dosyaları göster, korunan işletim sistemi dosyalarını göster seçeneğine tıkla ve sürücü'ye gir autorun.inf dosyasına sağ tıkla salt okunu çek'ini kaldır.
* virus flash disk vb ise çıkar tekrar tak. Hdd'nin bi bölümünde ise makinaya res at.
-
Hispanic bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu virüsü gebertmeye çalışıyom siz ne diyonuz :|
-----------------------------hocam aşağıdaki linkten dosyayı indir rardan çıkar. flash bellekte takılı iken indirdiğin dosyaya çift tıkla..
-
kingoftheangel bunu yazdı:
-----------------------------
essan bunu yazdı:
-----------------------------Program için ( .exe )
[autorun]
open="programismi.exe"
icon="simge.ico"Html dosyası için
[autorun]
open=Explorer.exe
index.html
icon="icon.ico"
Bir klasör açmak için[autorun]
open="explorer.exe
\klasoradi\
icon="klasor.ico"
hoca notepadda yazıp autorun.inf diye kaydedersen cd otomatik açılır..
-----------------------------
saolasın kardeş ama ben usb ye acılsın istiyorum bunları yapsam usb içinde olurmu
-----------------------------hocam usb'ye ne gereği var ki.. hiç denemedim ama çok gereksiz meraktan deneyecem diyorsan dene hocam..
-
Kurtsoft'un vardı.
